17 weken harde buiken weeen

Hallo allemaal,

Heb afgelopen week in de nacht harde buiken weeen gehad wat anderhalf uur duurde, geen pijn maar keiharde plekken. En ook om 3 minuten..
Maar gelukkig zette het niet door, de volgende dag had ik toevallig controle bij de verloskundige en ze voelde dat mijn baarmoeder erg gevoelig was omdat namelijk een aanraking van haar al pijnlijk was.
Nu heb ik vanaf gisteravond erg veel rugpijn, het is anders als bekkenpijn...ook voel ik me niet lekker en heb meerdere keren harde buiken gehad, soms ook misselijk..eigenlijk heb ik beide dagen niet veel gedaan, wel wat gelopen maar voor de rest geluierd..
Ik bel morgen de vk maar ik voel me echt niet lekker en heb zo'n raar gevoel in mijn buik, dan harde buiken, dan steken. Maar wel onregelmatig...
Herkent iemand dit.....?????

PS. Ik denk dat ik de baby ook af en toe voel met de kleine schopje:):)
 
Wouw......nu al.
Dat lijkt me niet echt goed. ben zelf 19 weken maar voel af en toe een trapje...zeker geen harde buiken of weeën. laat het echt maar even nakijken !!!! Succes
 
Dat lijkt me inderdaad niet helemaal normaal? Tja ze zijn er voor: lekker aan de bel trekken. Lees dus ook wel dat het vaak een teken is van rustiger aan moeten doen? succes er mee!
 
Trek zeker snel aan de bel, want voortijdige weeën kunnen een slecht teken zijn! Baarmoederhals insufficiëntie bijvoorbeeld. Laat het uitzoeken zou ik zeggen!
Succes
 
Ik ben nu 21 weken zwanger van de derde en ik heb bij alle zwangerschappen al harde buiken vanaf ongeveer 15-16 weken.
Het schijnt dat het helpt om rustiger aan te doen, maar ik heb het tot het einde aan toe gehad, erg vervelend...

Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan