17 weken zwanger en niks voelen of zien

<p>Hoi allemaal, </p><p>ik ben nu 17+2 dagen zwanger. Ik heb nog niets gevoeld en ook mijn buik is nog niet echt zichtbaar. <br />Als ik zeg dat ik bijna op de helft zit, schrikken mensen daarvan. Of ze weten niet dat ik zwanger ben. <br /><br /></p><p>ik maak me soms best zorgen maar hebben meer van jullie dit? En is het reden om de vk te bellen voor extra controle? Ik heb 4 februari mn afspraak staan. Liefs </p>

Mijn nicht heeft zelfde lichaamsbouw als ik allebei voor we kids kregen maatje 34. Bij haar zag je net voor ze beviel een buikje terwijl bij mij met 14.weken al een buikje er was en ik met de 1e.met 12 weken niet meer in me broek paste. Haar dochter is toen met 3.5 kilo geboren en mijn zoon is met 35 weken en 2.6 kg geboren. Dus zegt niks. Zou het bij de volgende afspraak wel aangeven dat je je zorgen maakt. Zou me er nu nog niet te druk over maken

Zou me geen zorgen maken ik had ook bij de eerste was ik over de 30 week heen en waren er mensen die vonden mijn buik niet groot masr gewoon een kind van ruim 7 pond geboren ?meestal groei je ook op het laatste gedeelte het meeste en volgens mij voelde ik  bij de eerste met 16 weken iets bewegen kan ook dat de placenta er voor ligt en dan voel.je ook minder beweging en volgende week is de echo al masr als je een naar gevoel hebt kun je altijd de vk bellen beter te vaak dat te laat  

Geen zorgen maken hoor! Zeker bij een eerste gaat je buik pas vanaf ongeveer 20 weken naar voren groeien. Voor die tijd groeit je baarmoeder vooral binnenin en omhoog. Je zal zien dat na de 20/24 weken, mensen ineens gaan zien/vragen of je zwanger bent. 

Nee zeker geen zorgen maken. Bij de eerste duurde het super lang voordat je echt een buikje kon zien bij mij.. Sowieso leek het bij mij eerst alsof ik gewoon wat dikker was geworden.
Pas bij 30 weken had ik een goede buik..
Nu bij de tweede was mijn buik bij 18 weken al net zo groot als toen 30 weken haha.. Mijn placenta ligt nu ook voor en kindje ligt voor hoger.
Het verschilt zo per persoon. 

Maak je geen zorgen!! Ik voel mijn dochter sinds week 25 en ben nu bij week 31,5. Vandaag een groeiecho gehad en alles was helemaal goed. Ik heb dit toen ook met de vk besproken omdat ik ook dacht dat ik haar moest voelen, maar ze gaven aan dat ik me geen zorgen hoefde te maken

Hoi allemaal! Bedankt voor jullie reacties. 
ik had de vk toch even gebeld en ik kon meteen even langs.
Alleen nu heb ik iets anders namelijk zwangerschapshypertensie (hoge bloeddruk) werd doorverwezen naar de Gynacoloog en moet daar nu blijven. En medicijnen voor bloeddrukverlaging...
ze hebben geen echo gemaakt, maar gevoeld aan mn buik en zeiden dat de baby goed groeit en het hartje weer geluisterd. Heb 12 februari een echo! 

liefs en voor jullie allemaal een fijne zwangerschap gewenst! 

Terug
Bovenaan