17 weken zwanger en nog geen gram aangekomen

Hi!

Ik ben 17 weken en 2 dagen zwanger. We krijgen een meisje! Ik voel haar druk door mn buik fladderen en alles is verder goed!
Maar ik ben nog geen grammetje aangekomen. Heb niet zoveel eetlust (niet misselijk oid) en eet zoals ik normaal ook deed. Ontbijt, lunch, fruit en diner. Ik had verwacht dat ik wel iets zwaarder zou zijn nu. Of maak ik me zorgen om niets ?
 
De verloskundige zegt altijd dat de kleine er wel voor zorgt dat ze alle voedingstoffen binnen krijgt. Dus geen zorgen! Ik ben in verwachting van ons tweede kindje en was met jouw aantal weken ook nog maar 1-2 kilo aangekomen.
 
No worries! Ik ben nu 30 weken en nog steeds niks. Je kindje pakt wat ze nodig heeft en als het goed groeit, krijgt ze genoeg. Dat zegt de gynaecoloog. Het is een gemiddelde.
Ik ben 15 kilo afgevallen in het begin en nog steeds daar niks van aangekomen. Iedereen groeit op een eigen manier
 
Lekker van genieten. Wat er niet aankomt hoeft er ook niet af
Ik was deze zwangerschap 7 kg aangekomen en direct na de bevalling woog ik 2kg minder. Kon gelijk mijn eigen kleding aan. Heerlijk vond ik dat
 
Heel normaal, 17 weken is wat dat betreft nog niet 'ver'.

Ik ben nu 13 weken zwanger van mn 3e kindje, ook nog niet aangekomen. Bij m'n oudste twee kwam ik zo'n 10 kilo aan, maar echt pas vanaf 25 weken ofzo, echt niet eerder! En in de laatste maand ging het ineens heeeeel hard, steeds wéér een kilo erbij. Dus wees maar blij dat je nog niet aangekomen bent, hele grote kans dat het vanzelf komt naarmate de zwangerschap vordert. Ik vond het op het eind niet meer zo leuk wat dat betreft en hoopte dat het aankomen zou stoppen, want die laatste maand ging het me dus wat te hard met de kilo's..
 
Ik groeide bij allebei ook niet ben bij een diëtist geweest moest alles met vol eten en drinken zoals voor melk volle kwark of yoghurt en dronk 3 flesjes nutricia pd wat je ook wel krijgt als je aan moet sterken na een ziekte of iets via de diëtiste werd het ook vergoed
 
Terug
Bovenaan