17 weken zwanger, gisterenavond 2 druppels bloed verloren

<p>Hoi, dames klein vraagje.... al paar dagen last van onder rug.. 17 weken zwanger nu,..alleen gisteren zat er een druppel of 2 bloed in onderbroek..schrok me kapot .. tot nu toe nog bloed verder gezien en elke keer met afvegen kijk ik gelijk of bloed zie... zal ik dan toch de verloskundige bellen of wachten... wie heeft dit Ook wel eens gehad.. ? </p>

Ik zou echt je verloskundige bellen en ook je klachten erbij melden...
Miss kan je lichaam iets minder hebben en moet je ook stoppen met werken ofzo. Het kan voorkomen dat je na seks soms bkoedverliest hou daar ook rekening mee. 

Ik zou echt je verloskundige bellen en ook je klachten erbij melden...
Miss kan je lichaam iets minder hebben en moet je ook stoppen met werken ofzo. Het kan voorkomen dat je na seks soms bkoedverliest hou daar ook rekening mee. 

Goedemorgen,
Ik ben ondertussen 14+5 weken zwanger en begrijp je ongerustheid volledig. Ik heb rond de 8 weken echt wel licht rood bloedverlies gehad zonder buikkrampen. Toen wel de verloskundige gebeld en heb een extra echo gehad waarop alles gelukkig goed was. 
Ik zou je aanraden als je onzeker erover bent, kun je altijd de verloskundige bellen. Nu heb ik van mijn verloskundige begrepen als het helder rood is zonder buikkrampen dat het dan in 99% van de gevallen goed zit. Kan zijn dat je dan een bloedvat iets geraakt hebt. 
Maar overleggen kan geen kwaad als je daardoor gerust gesteld wordt. 

Misschien een adertje gesprongen ?
Omdat je nu veel meer bloed  hebt heb je eerder kans op een bloeding
Ik had bijv heel veel last van bloed neuzen  in die periode 
Maar contact met je verloskundige  hebben moet e sowieso  doen

Succes ?

Dank jullie wel dames voor jullie reacties ...ik heb gebeld en mag om 12 uur langs komen voor een echo enz om te kijken hoe en wat ... ik houd jullie op de hoogte! 

Groetjes 

Ben geweest...alles zag er gelukkig goed uit, bewoog goed ... ben blij dat ik even langs ben geweest... bedankt voor jullie berichtjes! 

Terug
Bovenaan