17 weken zwanger.

wie zijn er nog meer in januari uitgerekent?
Ik ben vandaag 17 weken en 1 dag zwanger, wat voeld het toch heerlijk als je de misselijkheid en vermoeide begin maanden achter de rug hebt, ik voel het nu soms al draaien en/of bewegen, dan voel ik een hele ei zitten onder in mn buik, zo leuk! en byzonder. Ik heb met 15 weken al een echo Laten maken, ik krijg een meisje.. zo mooi zag ze eruit! je zag heel haar mondje bewegen, en beentjes, ik ben helenmaal in de wolken, ik ben er alleen nog niet overuit wat voor naam ze zal gaan krijgen, mn eerste dochter heet rachella, Daar moet het bij passen.. iemand een iedee?

Genietse meiden! hopelijk gaan de overige maanden sneller haha
 
he meis ja is altijd een wonder dat je der voelt, ik ben zelf 29 weken zwanger en voelde heel snel de kleine al wij weten nog niet of het een jongen of een meisje \wordt dat willen we pas bijde geboorte weten.

Wij willen als het een meidej worst rachel noemen, we hebben al een dochter die sharon heet misschien een idee?

Kijk anders op google naar namen de betekenis of welk land van afkomst misschien staan er ook ideeen

s6 ermee en ga lekker genieten.

liefs
 
Hey gefeliciteerd zeg, wat leuk voor je dat zo vroeg het geslacht al weet. Ik heb op 17 weken controle gehad maar kreeg geen echo :( enkel naar het hartje geluisterd. Nu wachten tot 20 echo ik ben zo nueuwsgierig. Ik begin ook wat te voelen maar ik twijfel steeds of het mijn darmen wel niet zijn :d wat het ook is , is gewoon een zalig gevoel. Ik kan al bijna niet wachten dat die maar snel schopt :d leuk dat je kwaaltjes zijn afgenomem, kmiet nog steeds 2 keer per dag overgevwn en krijg niet slles binnen. Ik wel een serieuze uitputting tegemoet te gaan tegen het einde van mijn zwangerschap. Maar ja komt wel goed als ik mijn spruitje eenmal vastpak

Liefss xxx
 
hoihoi bedankt voor jullie reacties,

Wat grappig mama van sharon, Mijn 1e dochter heet rachella, en dat kort ik vaak af op Rachel.& Jij ook nog een paar fijne weken toegewenst!


En Muzeyin, Wat Leuk zeg dat je 21 Januari bent uitgerekent, Mijn eerste dochter was ook op 21 januari uitgerekent, En die kwam 11 Januari, Ik maak alleen maar januari dochters hahaha Echt leuk, Maar het word wel een drukke maand!

Groetjes mamakimmie
 
ja dat is heel grappig, hahaha zijn heel toevallig heden hoor, mijn dochter was 31 mei uitgerekend en kreeg later in mijn zwangerschap toen van me tante te horen gekregen dat mijn moeder van mij ook 31 mei uitgerekend was alleen ik kwam op 7 april al en onze dochter op 6 juni, dus ja.

Ik vond heel bijzonder dat ik onze eerste zwangerschap zelfde uitgerekende datum zelfde was als me moeder , alleen had liever van me moeder toen gehoort , maja ze had haar reden.

En dank je voor de fijne weken toegewenst ik mag nog 2 en halve maand pff tijd gaat nu snel maja straks duurt de laatste loodjes heel lang.

liefs
 
Het is zeker genieten nu de kwaaltjes zoals misselijkheid zijn verdwenen! ik ben nu 18 weken zwanger en voel de baby nog niet.Voel als ik soms lig een 'plopje' maar dan heb ik het idee dat m'n darmen aan het rommelen zijn. Wij willen ook weten wat het wordt; we hebben over 2 weken de 20-weken echo! Ik ben trouwens 25 januari uitgerekend!
 
Terug
Bovenaan