18,3 weken vandaag weeer echo gehad

Hallo allemaal,

Vanmiddag weer eencontrole gehad en het blijft toch weer erg gaaf om die kleine elke x te zien, okk al is het nu al elke 2 weken. Hij blijkt wel voor te lopen, de buikomtrek was van 20,0 weken, dit komt waarschijnlijk door de ascal die ik moet slikken ( vanwege slechte placenta bij mijn zoontje).
Dit geeft een fijn gevoel, en toch ook wat zorgen heel gek. Maar ik heb echt een super gynacoloog, nou over twee weken de 20 weken echo en dan wordt alles echt goed nagekeken en nagemeten en direct daarna weer een controle bij de gyn.

Gister is mijn overbuurvrouw bevallen van haar 2e zoontje, heel gaaf, maar ben toch ook wel een beetje verdrietig, ik was afgelopen vrijdag eigenlijk uitgerekent van ons vorige kindje en dat was ook een jongetje en dus hadden wij nu beide 2 zoontjes kunnen hebben. Maar gelukkig gaat het super met deze uk en dat weer heel veel goed, morgen maar even een kaartje met kadootje afgeven.

groetjes Danielle

Ohhh meid van harte en ik kan me heel goed voorstellen dat ook de andere emotie om de hoek komt.
Mijn verjaardag komt er aan en ik dacht dit jaar ben ik er niet (miskraam vorig jaar op mijn verjaardag) dus lekker op vakantie met mijn mannetje laatste keer met zijn 2 tjes :)

fijn dat alles weer goed was! kan me voorstellen dat het er wel even in hakt hoor, hopelijk kun je het toch een beetje naast je neer leggen, en genieten van dit wondertje!

Terug
Bovenaan