18 februari....

Is het zover. Dan gaat Jamie voor het eerst naar het kdv. Ik ben toch zo benieuwd hoe hij het gaat vinden. Ik ben wel blij dat hij zo snel geplaatst kon worden.

Hij komt in de groep: de Spetters (Hihi, het is ook mijn spetter)

Gr. Natasja mv Jamie

nou meis,

ben heel benieuwd hoe het zal gaan op het KDV....het komt vast helemaal goed....eerst ff wennen maar als hij het leuk vind is ie vast snel gewend hoor....

in ieder geval suc6 en je hebt een goeie keuze gemaakt hoor

liefs denise

hoi hoi

oh spannend he... wat was de reden dat je hem daarna toe brengt..(omdat je zegt gelukkig dat hij zo snl kon komen, of heb ik iets gemist...)

sophie mag 13 februari voor het eerst komen..pfff heb nu al buikpijn..

sophie vind nml nog steeds andere kindjes eng en met name als ze gaan huilen of gillen dan gaat zij huilen.
ik hoop echt dat ze het van lieverlee leuk gaat vinden en ook kan genieten van andere kindjes...ik hoop het echt..!!!!

liefs tobi

Hoi,

Jamie gaat nu nog naar een gastouder, maar daar was ik helemaal niet tevreden over. En de dingen die ik als vervelend aangaf, daar deed ze niks mee.

Ze neemt hem bijvoorbeeld regelmatig mee in de auto en dat heb ik liever niet. Ook houd ze er geen rekening mee dat Jamie niet alles mag eten en drinken. En zo zijn er nog meer puntjes.

Ook vind ik het zelf belangrijk dat hij leert om met andere kindjes om te gaan.  

Het is een hele opluchting dat hij zo snel terecht kan. En ik hoop echt dat hij het naar zijn zin zal krijgen. Maar ik zal het de eerste paar keer ook nog wel eventjes moeilijk vinden om hem weg te brengen hoor.    

Gr. Natasja mv Jamie

Hoi Natasja,

Fabio gaat sinds 16 november naar het KDV. De eerste keer is hij 2 uurtjes geweest, toen 4 uurtjes etc etc. Dat was om te wennen en dat ging goed.
Daarna ging hij hele dagen. Bij het wegbrengen was het volop huilen geblazen (zowel voor mamma als voor Fabio) maar als ik dan weg was, was hij me alweer vergeten door alle andere indrukken daar. Nu vandaag heeft hij voor het eerst helemaal niet gehuild!
Ik was zó trots!
Het is voor oudere kindjes (want dat zijn onze dreumessen al) wat moeilijker om te wennen omdat ze wel weten dat mamma weggaat, maar nog niet door heeft dat mamma ook weer terug komt.
Het zal in het begin dus (waarschijnlijk) even moeilijk zijn, maar het komt echt goed. Kijk maar naar de foto's van Fabio op het KDV (andere topic) Hij heeft het prima naar de zin!

Groetjes van Cissy

Daar werd ik ook gelijk blij van van die foto's. Je ziet  gewoon dat hij het naar zijn zin heeft.

Ik was laatst op het kdv voor een rondleiding en jamie was zo druk met spelen dat hij niet eens doorhad dat ik was weggelopen. Hij heeft een half uur heerlijk gespeeld. Dat gaf me ook al een heel goed gevoel. Het is een heel leuk kdv. Jammer genoeg alleen niet zo heel dicht bij huis.

Gr. Natasja mv Jamie

Terug
Bovenaan