18 jaar en zwanger willen worden.

<p>Hey lieve mensen, </p><p>Mijn naam is Elise en ik ben 18 jaar. Ik heb nog al wat moeilijkheden en al wat doorstaan. Mijn kinder wens is heel groot. Alleen ik zit nog op school en woon nog thuis. Mijn vriend en ik zijn allebei klaar voor een kindje alleen snappen dat het nu nog niet het juiste moment is. Ik heb alleen heel veel moeilijkheden ontremd dit onderwerp ik wil namelijk zelf nu al een kindje ik roep al vanaf mijn 12 dat ik kinderen wil. En ik weet niet goed wat ik hier mee moet doen. Mijn hoofd laat mij vaak denken dat ik zwanger ben terwijl dat niet zo is. Ik heb ook niemand waarmee ik hier over kan praten. </p><p> </p><p>Gr Elise </p>

Hoi Elise,
ook ik wist al heel jong dat ik graag kindjes wilde, maar er zijn ook andere belangrijke dingen in het leven. Als je eenmaal een kindje hebt wil je die toch alles kunnen bieden.
Zorg eerst dat je alles met z’n 2e voor elkaar hebt. Beiden een diploma op zak, een leuke baan en ga eerst even samen genieten van een huisje samen en lekker reizen.
mijn vriend en ik zijn samen sinds ik 15 jaar was. Op mijn 19e samen ons eerste huis gekocht. Wat leuke vakanties gehad samen en op mijn 23e kregen we ons eerste kindje. 
Nog steeds een jonge mama zoals ik graag wilde, maar toch nog even lekker samen genoten.
Wat ik wil zeggen, ik snap je gevoel, maar ga nu eerst even genieten met z’n 2e. Je hebt nog tijd genoeg!

Terug
Bovenaan