18 maanden bezoek

Hoi meiden,

Vandaag hadden we het 18 maanden gesprek gepland staan....ondanks alles hebben we deze afspraak niet afgezegd omdat ik dit toch wel belangrijk vond....want onze wijkverpleegkundige stopt er m.i.v. 1 maart mee dus wou   nog wel ff met haar babbelen...

het was een heel leuk gesprek en hebben ff terug gekeken op het afgelopen anderhalve jaar....heel emotioneel ook, maar we hebben heel veel aan het CB gehad en zijn daar altijd met open armen ontvangen....

wel kregen we te horen dat Yoëll erg druk was en zeer ondernemend en dat hij op veel dingen toch wel zo`n 4 a 5 maand voor loopt....pfff nou daar schrokken we best van....ze hadden het al vaker gezegd maar nu weer....op zich zul je denken daar moet je trots op zijn en natuurlijk zijn we dat ook wel, als hij er zelf maar geen last van gaat krijgen......maar goed dat zien we vanzelluf wel.....het advies was wel om veel met andere kindjes te laten spelen en hem zodra het kan naar de peuterspeelzaal te doen als wij dat natuurlijk zelf willen....

ook gaan we lid worden van de bibliotheek en spelotheek....we kunnen nu gratis lid worden dus waarom niet....gewoon proberen...

Ook kregen we weer allemaal boekjes en informatiefoldertjes over van alles en nog wat....

Wie heeft er nog meer zo`n gesprek gehad en deze als positief ervaren????

liefs Denise

Hai!!

Moet volgende week woensdag naar het cb, maar of er zo'n gesprek gaat komen..geen idee...ik vind het maar een raar gedoe daar bij dat cb. Gelukkig moet ik deze keer naar de wijk..das al beter dan de arts!
Maar joh zover vooruit lopen dat is nog al wat. En ze zijn al zo kort kind hahahah
Lekker laten spelen en doen wat Yoëll leuk vindt komt het vast goed!
Hoe  gaat het met jou vandaag?

jen

hey jen...ook nog wakker haha

dan hebben ze bij jullie vast geen thuisgesprekken....want daar hebben we met 12 mnd al een brief over gehad....

met mij gaat het niet zow heel geweldig vandaag....voel me op zich wel goed geestelijk dan...maar heb zo`n spierpijn in mijn rug en benen...hahaha alles is zwaar net als je hard gesport hebt zeg maar....gelukkig was harald vandaag nog vrij en morgen ga ik de hele dag naar mijn mams toe....heerlijk Yoëll vermaakt zich daar prima dus kan ik nog ff uitrusten....

tja we laten Yoëll ook echt zn gang gaan hoor, maar we moeten echt al beginnen met straffen....waren we wel al mee begonnen maar kregen echt goeie tips....en ze zei ook dat hij ons zow om zn duim kon winden haha en dat is ook zow hoor....
en ze vond hem ook ontzettend sterk, hij tilde nl. vanochtend zow zn gekleurde plasticken stoel van de ikea boven zn hoofd op wahahha...danoontje power haha

liefs mij

Hoi,

Aan de ene kant was het gesprek wel positief, Tess liep voor en was erg snel voor haar leeftijd, tja dat wisten we al. Ze heeft er niet zo veel last van, alleen de driftbuien en het minder goed slapen. Maar dat overleven we wel.
We waren zo klaar.
Alleen aan het einde kregen we toch weer zo'n rare opmerking, Tess zit echt in een NEE-fase, alles wat ze niet wil is ook echt NEE! Zei dat mens, ja het zal wel in het karakter van het kind zitten. Nou dat denk ik niet, ze is nu echt aan het proberen hoe ver ze kan gaan en  nee is een prachtig middel hiervoor.

Ach ze zeggen maar wat ze zeggen, mij doet het niet veel. Goed te horen dat er wel CB's zijn die echt wat voor mensen kunnen doen. Hier werd geen woord gerept over de PSZ en de bibliotheek (dat laatste is een goede, moeten wij ook eens heen, kind is zo verslaafd aan boeken).

Geniet van je mooie manneke.

Liefs Nanda

ik heb er nog niks van gehoord, maar Thijs is nog geen 18 maanden. Heb dat bij de oudste 2 ook niet gehad, dus ga er even van uit dat dat nu ook niet is. groetjes Wendy

Wij zouden een uitnodiging ontvangen, voor de 18 maands APK. Julian wordt dat over anderhalve week, maar ik heb nog niks gezien. Als ik eind volgende week nog niks heb ontvangen, dan ga ik ze bellen.

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan