18 maanden en ineens gebroken nachten

<p>Goede nacht zal ik maar zeggen,</p><p> </p><p>Met vermoeide oogjes schrijf ik dit.</p><p>Ik heb 17 maanden lang in mijn handjes mogen knijpen dat ik een dochter had die vanaf 10w oud klokje rond sliep. En op enkele nachten na eigenlijk niet wakker werd. </p><p>Nu sinds 2weken is het raak of ze begint als ze naar bed gaat al ik wil mama of ik wil papa. En ik wil eruit te roepen en te huilen. Of ze valt rustig in slaap en dit begint om 12uur snachts tot een uur of 3.</p><p>Uit wanhoop nemen we haar dan ook mee naar ons bed in de hoop zelf wat slaap te kunnen pakken maar helaas kan ik zelf niet slapen zoals nu als zij tussen in ligt.</p><p>Dus weer terug der eigen bedje in en begint alles weer opnieuw.</p><p>Ik vind het zo vreemd dat dit ineens gebeurd en ik ben eigenlijk opzoek naar ouders die dit herkennen, en ik hoop ook ouders die zeggen dat dit snel over gaat. Ik ben namelijk na 2 weken dood op.</p><p> </p><p> </p>
 
Klinkt heel erg als verlatingsangst. Wij hebben toen een aantal nachten naast het bed doorgebracht. 1e nacht was dit 4 uur toen 2 uur en de derde nacht half uurtje. Het is ff pittig maar het werkt wel
 
hier het zelfde gehad met 18 maanden.
schreeuwde alles bij elkaar en hielp alleen als ik hem bij ons in bed nam. maar dan sliepen wij niet. de enige optie was doorbijten hoe moeilijk ook.
geruststellen, aai over de bol, niet oppakken maar neerleggen en weer gaan. eventueel nachtlampje aan. paar dagen vreselijk geweest en toen was het over....
niet fijn maar je moet iets...
succes
 
HoihoiIk denk ook verlatingsangst. Dus goed dat je haar meeneemt naar je eigen bed, ze heeft echt geborgenheid en liefde nodig!
Mijn zoontje heeft ruim n halfjaar (vanaf n maand of 16 tot 2 jaar) vanaf een uur of 12 tussenons in geslapen. Ineens werdtie vaak wakker snachts en gingdie niet meer slapen en vanaf die tijd slaaptie weer lekker in zn eigen bed / kamer de hele nacht door..
Je kan evt proberen om haar jn een campingbed oid naast je bed te laten slapen? Mijn zoontje wilde dat ook niet maar die van me vriendin vond dat wel een prima idee.
Hou vol het komt vanzelf goed!
 
Terug
Bovenaan