18 maanden naar cb of huisbezoek??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik vroeg mij af, moeten jullie met 18 maanden naar het cb, of krijgen jullie een huisbezoek??
Mij is de vorige keer verteld dat wij een huisbezoek zouden krijgen. We zouden een oproep thuis krijgen, met daarin de tijd en datum dat ze komen. Als het goed is( voor zo ver ik dan heb begrepen) komt de wijkverpleegkundige dan bij ons thuis. En dat voor een uur lang!!! En tijdens die tijd moet yordi dan wakker zijn, omdat ze hem dan ook willen observeren in zijn thuis situatie. Tot nu toe nog geen oproep ontvangen en over 6 dagen is yordi 18 maand. Dus ben benieuwd wanneer we de oproep dan een keer krijgen. Mijn ene vriendin moest gewoon naar het cb toe en me andere vriendin krijgt ook een huisbezoek. Wonen allemaal in dezelfde plaats. Hoe zit dat bij jullie???

Liefs marielle

Volgens mij is dat niet altijd zo.
Met Danique heb ik geen huisbezoek gehad.
Ach ja wat maakt het uit toch?

Groetjes Ilse

hoihoi,
hier geen huisbezoeken. ook nog niet eerder van gehoord om mij heen.
geloof dat ze hier alleen op huisbezoek komen als je er zelf om vraagt of als zij graag eens in de thuis situatie willen kijken.
ik zou ze gewoon nog even bellen om te vragen hoe of wat.
groetjes linda

Hoi marielle,

Het zal misschien gewoon een test zijn, je hoort tegenwoordig zoveel over jeugdhulp enzo, misschien willen ze kijken of ze hiermee vroegtijdig die dingen kunnen onderkennen ofzo?
Lijkt mij tenminste, aangezien verder niemand hier een thuisbezoek krijgt!
Ik zit in belgie, hier krijg je alleen de eerste weken huisbezoeken om het de moeder en kind gemakkelijk te maken.

Gr MJ

Terug
Bovenaan