18 maanden naar cb toe of huisbezoek??

Hallo allemaal,

Wat ik me af vroeg, gaan jullie met 18 maanden naar het cb toe, of krijgen jullie een huisbezoek??
Wij krijgen een huisbezoek. Zou een oproep thuis gestuurd krijgen( wat we nog niet hebebn ontvangen en yordi over 6 dagen al 18 maanden is) De wijkverpleegkundige komt dan een uur lang!!!! En tijdens dat uur moet yordi ook wakker zijn, want dan gaan ze hem ook observeren in zijn thuis situatie. Mijn vriendin moet gewoon naar het cb toe en mijn andere vriendin krijgt ook een huisbezoek en we wonen allemaal in dezelfde plaats, maar hebben verschillende cb's.
Hoe zit dat bij jullie??

Liefs marielle

Hoi hoi,
ik heb hier gewoon een afspraak staan om naar het CB te gaan. Van een huisbezoek heb ik niks gehoord.
Het is hier op het forum al eens vaker gezegd....'t blijft gek dat er zulke grote verschillen bij de CB's zijn.
Groetjes, Bianca

Hier mag ik inderdaad gewoon naar het CB toe. Maar ik weet van dames op het zomer 2006, dat zij ook een enkele keer een huisbezoek kregen. Nu scheelt het dat ik het prima kan vinden met de wijkvpk, dus die mag best een uurtje komen buurten, hahah! Laten we positief denken en ervan uitgaan dat het standaard is bij jullie? Misschien laat yordi (?) zich van zijn intellectueelste kant zien en krijgen jullie een mega pluim in de reet geduwd wat een goede ouders jullie zijn, hahaha! Allebei mijn kinderen zitten daar op het bureau een beetje appelig voor zich uit te kijken als een "opdrachtje" krijgen namelijk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel eens gedacht heb: "potverdorie, thuis laat je de leukste, knapste en beste dingen zien en horen, doe dat hier dan ook a.u.b!!"
Ik zou me er nog geen zorgen om maken hoor, waarschijnlijk is het een uurtje gewoon gezellig kletsen over je kind....
Laat je wel weten hoe het is afgelopen straks, word wel nieuwschierig, hihihi!

Liefs, marieke

hoi,
ik heb voor kelwin een afspraak staan voor opt CB maar ik ga ook naar groepsbureau. dan kom je met allemaal moeders en kindjes van de leeftijd van jouw kindje in een groep en dan kun je jouw ervaringen vertellen. en de vpk gaat dan dingetjes vertellen over de leeftijd enz.
lijkt me best gezellig:D en leerzaam ook om te zien hoe andere moeders dingen aanpakken over gedrag enz.
ben zeer benieuwd.
maar ik denk ook dat het gewoon normaal is en dat elk CB zijn eigen regels heeft.

Liefs, Christien

Hier een afspraak op het bureau. Voor mijn oudste ook alleen toen ze twee weken was een huisbezoek en verder alleen afspraken op het bureau.

Terug
Bovenaan