18 weken + 3 dagen.

Hallo meiden, Daar ben ik weer.
Ik ben vandaag 18 Weken + 3 dagen zwanger, Voelde jullie de baby toen ook al bewegen? Ik weet al wat ik krijg, een dochter, en als ik haar voel, en mn vriend legt zn hand op mn buik, dan stopt ze met bewegen! Echt elke keer, terwijl ik het zelf wel voel met mn hand haha, net of ze je verschut zet! Nog meer leuke meiden namen tips?


Mamakimmie
 
he meis, ik voelde onze dochter later rond de 20 weken en ook bij haar was het dat ik alleen voelde als me man of opa,oma wilde voelen was ze stil.

Nu ben ik 30 + 3 en ook nu is hij/zij eigenwijs, ook als ik zelf me hand erop legt stopt de uk, hahaha zijn allemaal eigenwijs.

kwa namen is persoonlijk kweet niet of het je eerste is, anders als het de 2de of meerdere is kan je kijken waar de namen van je andere kinderen van daan komen of de betekenis.

onze dochter heet sharon, als het weer een dochter wordt heet ze dan rachel, ligt er maar net aan wat je leuk vind klinken lekker op de tong ligt

verders alles goed?

liefs
 
Hoi mamakimmie23 ,

Mijn kleine neemt ook loopje als het ze papa de hand op me buik legt trapt die, doe ik het dan is die meteen weer rustig ..
S'nacht alleen houdt me kleine een ware voetbal wedstrijd in me buik soms dat ik niet kan slapen.
Aleisha vind ik een mooie naam

Liefs Meisje1990

 
Hallo Mamakimmie

Volgens mij zijn wij even ver! ik ben vandaag 18 weken en 5 dagen zwanger.
Ik heb ons kindje nog niet gevoeld.
Maar ik kan niet wachten.

Wat namen betreft even op internet zoeken, daar vind je echt heel veel leuke namen.

Liefs Chantal
 
Terug
Bovenaan