18 weken, blij zijn en een vraag

Vandaag alweer 18wkn, het gaat zo vreselijk snel.
Morgen weer een afspraak bij de VK en moet zeggen kijk er erg naar uit, hartje horen en kijken of alles goed gaat met onze kleine.

Gisteren hebben we het kamertje afgemaakt, vloer ligt, meubels in elkaar en ik ben zo blij!!
(de dames met fb, ik heb een foto geplaatst)
Het ging heel snel en nnu kan ik gaan tutten :D

Ook heb ik ook nog een vraag. Niet echt smakelijk, maar volgens mij kan ik m prima aan jullie stellen.

Ik heb sinds een paar dagen heel erg veel last van boeren, opzich niet erg, maar er komt zo'n vreselijk vieze smaak mee naar boven, beetje muf, rotte vlees smaak, waar ik dan weer misselijk van wordt. Zuig nu veel op pepermuntjes en probeer te letten op wat ik eet, maar het helpt niet.
Ik weet niet of anderen van jullie dit herkennen van nu of evt eerdere zwangerschappen, maar ik zit nu een beetje met mn handen in het haar.

Bedankt voor het meedenken vast.

Iedereen een hele fijne dag. Staat er bij jullie nog wat op de planning?

Liefs, x

Wat fijn dat je kamertje in orde is. Heerlijk gevoel weer.

Wat betreft die smaak. Ik weet het niet. Ik heb het in het begin heel erg gehad, maar dat kwam door het spugen.
Maar mijn zus heeft het bij beide zwangerschappen gehad en ze bleek een ontstoken tand te hebben. Ze was er extra gevoelig voor. Ze had totaal geen pijn, maar wel een vieze smaak en geur die uit haar mond kwam. De tandarts heeft het verholpen. Het zal het wel niet bij je zijn, maar het kan.

Ik hoop dat het snel weg is voor je.

Leuk en mooi kamertje! Nu lekker tutten, das zoooo leuk!!
Probeer niet te vet te eten, geen prik te drinkej en en steeds kleine beetjes te eten. Ook kan een beetje vanillevla helpen tegen oprispingen.
Wel vervelend, hopelijk ben je er snel vanaf!

Bedankt voor het meedenken!
Vanillevla ga ik morgen gelijk halen. Nu na een halve dag heb ik er geen last meer van, heel maf.
Zal het morgen ook even met de VK bespreken.

liefs, x

Hey meid,

Ik heb je kamertje op fb gezien, echt super leuk! Nu lekker tutten en shoppen voor het kleine grut :)

Ik heb ook geen idee, helaas! Heb wel nu regelmatig het zuur maar die vieze smaak in de mond had ik alleen de eerste weken van de zwangerschap, echt heel goor, leek wel een dode muis, jukkie! Morgen gewoon even aan de vk vragen. Heb je controle of ook een echo?

Wij zijn dit weekend weer heel druk geweest met onze slaapkamer, kast over zetten (was een dagtaak) en vandaag hebben mijn man en m'n vader de kamer van de twins helemaal geverfd. Morgen en dinsdag ga ik de kozijnen en de plinten doen en vrijdag komt voor die kamer de vloer en dan.......jaaaaaa, de meubels in elkaar zetten! Dus eigenlijk in 2 weekenden een hele etage verbouwd. Daarna nog op zoek naar passende raamdecoratie (hebben in de babykamer 3 ramen en altijd zon) maar daarna kan het tutten ook beginnen!

Fijne avond. Liefs Lynn.

Hoi lynn,

ja tutten en shoppen, heerlijk!! ga vrijdag met een vriendin winkelen, voor mij postitiekleding en natuurlijk ook voor de kleine :D

Ja pcies een beetje het dode muis verhaal, heel goor en voel het dan ook door in mn maag, dus misschien toch maagzuur. Heb ik hiervoor ook wel eens gehad, maar dat was anders. Nu echt alleen 's ochtends en dna in de loop van de middag is het weer weg.
Morgen een controle, echo de 24e (20wkn, spannend! :D )

Zo dan jullie zijn echt heel erg druk geweest, petje af hoor in 2 weekenden.
Raamdecoratie is altijd lastig, zeker als je, net als jullie, veel ramen hebben. Het liefst die je per raam een oplossing dat je alles afzonderlijk open en dicht kan doen. Al een beetje een idee?

Liefs, x

Voor positiekleding shoppen is ook leuk en gelijk wat voor de kleine mee nemen :) Leuk!

Ow, jou 20 weken echo staat ook alweer voor de deur, spannend meid. Wil jij nou wel het geslacht weten of niet? Ben het ff kwijt, sorry!

Ja, we zijn heel druk geweest, komt altijd meer bij kijken dan je aanvankelijk denkt. Nou, bijna alle credits gaan uit naar man en vader want die hebben het meeste gedaan, ik slechts al het voorbereidende werk maar goed....da's ook belangrijk! Ben wel blij als al die bende straks weer is opgeruimd want ik kan heeeel slecht tegen rommel maar goed, over 2 weken is het echt klaar. Heerlijk!

Tsja.....die ramen. Ik wil eigenlijk overal witte verduisterende rolgordijnen en dan schatigge overgordijntjes (ook licht) We hebben wel een licht blauw muur gemaakt in de babykamer, heel schattig en de rest is wit. De meubels zijn wit met grijze kroontjes en ik wil qua textiel wit met grijse accenten. Dus ik wil verder eigenlijk geen donker blauw gordijnen ofzo. Wil wel nog een mooie muursticker met een toeoasselijke/lieve tekst. Antraciet letters ofzo.... nog zoveel te wensen, komt goed!

Wat moet jij verder nog doen of ben je helemaal klaar nu in het kamertje? Zag er wel 'af' uit! :)

Liefs Lynn.

Heb er ook helemaal zin aan vrijdag. Hebben er de hele dag voor uitgetrokken incl lekker lunchen en af en toe ff zitten en wat drinken.
Moet wel zorgen dat ik eerst voor mijzelf ga shoppen anders kom ik alleen maar thuis met babykleertjes, hihiih.

Maakt niet uit, haal t bij de anderen ook een beetje door elkaar hoor. Wij willen het wel graag weten, ben heel erg benieuwd.

Voorbereidend werk is heel belangrijk en straks de aankleding ook. Ja rommel, vreselijk! Hoe moe ik ok ben wil eerst beneden aan kant voordat we naar bed gaan ;)

Klinkt echt super!! Hoop echt dat je tzt een fotootje plaatst, je maakt me zo nieuwsgierig.

Dank je wel! Moet nog plinten plakken en deur verven, maar verder dan dat is het idd af. kan me volledig richten op aankleden en prulletjes kopen, mandje hier en daar enz :D

Liefs, x

Terug
Bovenaan