18 weken en het trapelt!!!

A

Anoniem

Guest
ik ben 18 weken en 3 dagen zwanger en het trappelt echt lief!!!!! is dit vroeg of normaal?
volgende week dinsdag weer hartje luisteren

Hallo Vero,

Volkomen normaal hoor. Leuk he!! Geniet er maar van.

Bij de eerste is het tussen de 18 a 20 weken normaal. Bij een tweede of volgende kan het eerder zijn.

Groetjes Nova
35+6 3e kindje

Hoi Vero,

Leuk zeg! Gefeliciteerd.

Ik ben zelf 17 weken en 4 dagen zwanger en ik voel nog niet echt veel...ben benieuwd wanneer het gaat komen ...hihihi...

leuk he dat je je kindje volet bewegen nu zijn het net vlindertjes in je buik maar naarmate je zwangerschap vordert word het steeds harder en soms zie je dan ook het voetje naar buiten komen uit je huid dat is erg grappig
genbiet er van

Romy,

Het voetje uit je huid zien komen lijkt mij niet erg gezond...denk ook niet dat zowel moeder als het kindje dit zullen overleven  maar je bedoelt vast dat je van binnenuit de lichamelijk afdruk van het kindje hier en daar ziet ;)

dank jullie   . echt positiev.
ik had gister iemand gesproken die het niet geloofde zij was ook zwanger en was 20 weken en had nog niks gevoeld ze deed een beetje raar maar ja. ik vind het fijn  dat jullie bevestige dat het normaal is en dat het wel kan .
want soms is het idd zo dat je dingen gaat verbeelden maar dit heb ik echt niet verbeeld vanacht voelde ik iets leuks het leek of ze met het voetje over me buik heen streelde was best grappig hoop dat het allemaal goed gaat met jullie zwangerschap.
ik mag 4 juli weer naar vk om hardje te luisteren hoop dat ik het nu beter hoor de vorige x was ze een beetje te bewegelijk haha.

Terug
Bovenaan