18 weken en nog steeds op mijn buikslapen?!

Ik ben 18 weken zwanger, en ik slaap nog steeds op mijn buik... Zo val ik het snelst in slaap. Mijn buik zit niet in de weg en het doet ook geen pijn. Maar is het nog wel verstandig op mijn buik te slapen?
En is het wel normaal dat ik nog op mijn buik slaap?

Groeten

Hoi,

Ik ben nu ruim 23 weken zwanger en heb al een behoorlijke buik maar merk toch als ik 's-nachts wakker wordt dat ik op mijn buik lig.
Probeer wel op mijn rug of zij in te slapen maarja ik weet ook niet of het kwaad kan mijn controles zijn tot op heden allemaal goed. Dus ikzou me niet te veel zorgen maken.

Groetjes Krista

hoi hoi,

Ik ben inmiddels alweer 24 weken heen en slaap nog geregeld op mijn buik. Ik heb ook nog niet zoveel   .
Als de baby wakker is gaat het direct protesteren. De ruimte voor de baby zal dan wel wat anders zijn, maar het is ook een zeer bewegelijk kind dat zich regelmatig doet voelen.

Het kan volgens de gynacoloog geen kwaad en het kindje geeft wel aan of het vindt dat je anders moet gaan liggen.    Krijg dan behoorlijke trappen. Ga ik anders liggen dan is het over.

Groetjes Noah

Hoi hoi,

ik ben ook 24 weken zwanger en slaap ook op mijn buik.
Nou ja tegenwoordig is het half op mijn zij en half op mijn buik.
Omdat mijn buik best al wel flink is en soms niet lekker ligt rol ik een deken op en daar lig ik tegenaan dus kan niet meer helemaal op mijn buik rollen.
Maar slaapt toch nog het lekkerste.
Soms wordt ik wakker van mijn blaas en dat is niet zo fijn maar verder nog nergens geen last van.
En het kan ook geen kwaad.
Heb het nagevraagd aan de verloskundige en gynacoloog en die zeggen gewoon doen tot je het niet meer fijn vind liggen.
Mijn buurvrouw sliep heel haar zwangerschap op haar buik.

groetjes fanny

Het kan echt geen kwaad hoor. Ik heb bij mijn 1e 2 kinderen ook heel lang op mijn buik kunnen slapen. Ze waren  8 en 9 pond en volledig gezond.  Nu ben ik 36 weken zwanger van mijn 3e, dus gaat het niet meer, maar missen doe ik het wel, want ik slaap nu op mijn zij en dat is een ramp. Ben dus blij als ik weer op tijd beval en ik over 4 weken weer lekker op mijn buik kan liggen.... maar tegen de tijd dat je moet gaan voeden, ligt ook dat weer niet lekker, maar daar denk ik nu nog niet aan.

groetjes Ikke

Hallo,

Ik ben 19 weken zwanger en slaap ook nog op mijn buik. Ik val dan gewoon het lekkerste in slaap. Ik merk wel dat het nu wat lastiger wordt. Dan voel ik de buik gewoon drukken. Dan ga je vanzelf anders liggen. Dus gewoon lekker zo blijven zolang het kan. en ik hoop voor je dat dat lang kan.......

groetjes

Terug
Bovenaan