18 weken zwanger - augustus baby

<p>ik ben momenteel 18,5 week zwanger van een kleine man. Ik lees ook zo af en toe op internet over wat de week brengt en hoe de baby groeit. Nu lees ik overal dat je vanaf week 17 de baby al kan voelen. Ik bijna op 19 weken heb nog steeds niks gevoeld. Moet ik me hier om druk maken? dit is wel mijn eerste zwangerschap. </p><p>Liefs! </p>

Niet druk om maken. Ik voelde de baby pas rond 20 weken en mijn placenta lag aan de achterkant. Als je placenta voor ligt kan het zelfs nog wat langer duren voordat je hem voelt. 

Ik voelde onze kleine pas echt goed bewegen rond de 24 weken, ze is hartstikke gezond ter wereld gekomen dus geen zorgen! Is bij iedereen verschillend ☺️

Hee Babyschipper,
Geen zorgen maken! Ik voel hem ook nog niet echt (misschien heeeeel soms een beetje) en ben morgen 20 weken. Heb afgelopen week de 20 weken echo gehad en het is een druk baasje, de gynaecoloog zei ook dat het niet erg is hem nog niet (goed) te voelen met deze termijn. Dat geldt dus sowieso ook voor jou! 
Daarbij.. waarschijnlijk heb je vast wel eens iets gevoeld, maar het je nog niet gerealiseerd. Dat houd ik mezelf ook voor en lijkt me ook best logisch (aangezien het een heel nieuw gevoel is).
Geniet van je zwangerschap!

Terug
Bovenaan