18 weken zwanger

Hoi hoi

Ik ben nou 18 weken zwanger.
Dit is mijn eerste zwangerschap ik lees veel dat de meeste rond deze tijd de baby al hebben gevoeld.
Nou ik nog niet, ben heel benieuwd hoe dat voelt.
Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Groetjes Kathy





 
Hoi Kathy,
Gefeliciteerd met je zwangerschap, fijn he. Wij zijn deze maand begonnen voor ons derde wondertje.
Het is voor iedereen verschillend wanneer je je kindje voelt. Het ligt er ook aan hoe je placenta ligt.
Het gevoel lijkt op kleine plopjes. Meestal als je rustig bent kan je het voelen. Lijkt ook wel een beetje op het rommelen van je darmen of als een vlindertje in je buik.
Hoop dat je nu iets beter weet wat je kan verwachten. Veel succes nog met je zwangerschap!
Liefs
 
hoihoi, als Allereerst; Van harte gefeliciteert Natuurlijk, met je Zwangerschap.
Ik ben ook Zwanger, En dit is Mijn 2e, En ben nu 10 Weken en 5 Dagen zwanger. Bij mn eerste(een meisje) Voelde ik pas beweging met 5 maanden, Je zou zeggen, dat je juist bij je eerste alles beter zou moeten voelen, Maar dat is dus niet zo, als je Nog een keertje zwanger word, (net zoals ik nu) zul je merken dat alles veeel anders is als bij de eerste, Ik voel mn kindje nu al! Mn boorsten waren met 6 weken al gegroeit, inplaats pas met 7 maanden(bij de eerste) Ik ben nu wel misselijk, Moe, slap, en Energieloos, en Bij de eerste was ik springLevend. Suc-6

mamakimmie
 
Gefeliciteerd!

Dit is mijn eerste zwangerschap, (36+3wd) en heb de kleine gevoeld met 12 weken, zeldzaam. Maar kan dus echt gebeuren. Heeft te maken met de ligging vd placenta en nog een aantal factoren denk ik. De ene voelt het heel snel, de andere weer niet. de bewegingen leken bij ons op knappende belletjes en af en toe net als of je een trekkende zenuw hebt in je buik. Maar dat is voor iedereen verschillend denk ik.

Hoop dat je het zsm voelt! Groetjes
 
he meis gefeliciteerd m dit is mijn 2de zwangerschap en voel het nu eerder dan normaal bij de eerste kan het lang duren omdat je niet weet hoe het voelt, de 1 voelt het als of er belletjes in je buik ploft de ander voelt het als vlinders de andere voelen het pas als de baby echt schopt en dus ook aan de buiten kant, bij de eerste voelde ik het pas na 20 weken maja misschien eerder maar niet opgelet wegens feit druk bezig waren met de bruiloft van ons, nu voel ik het met 20 weken daarvoor ookw el maar niet vaak nu heel de dag door en vooral als ik wil gaan slapen..

Laat het gewoon op de loop laten en ga lekker genieten zolang het hartje klopt en de echo's goed zijn niks an de hand, kan ook zijn dat je placenta ervoor licht en dan voel je het pas later,

liefs
 
Hoi,
Ik heb onze kleine toen met 17 weken voor het eerst geschopt. Niks geen plopjes en vlinder gevoel van te voren, ik kreeg een schop! Toen verlangde we er erg naar, nou dat heb ik mogen bezuren hoor! Hij werd naar mate de zwangerschap vorderde steeds drukker en hij heeft me helemaal gek geschopt! Zijn kont tegen mijn ribben aan en de hele dag in mijn zij schoppen, pfff. Maar nu is ook wel gebleken, we hebben een enorm actief mannetje haha. Hij is vanaf zijn geboorte een enorm druk :)
Maar goed, je hoort heel vaak dat vrouwen hun kindje pas laat voelen. Mijn ervaring is: op het moment dat je het voelt, weet je gewoon dat het je kindje is wat je voelt bewegen.
Succes met je zwangerschap!
Liefs,
Mar
 
gefeliciteerd met je zwangerschap

T is bij iedereen verschillend
bij mijn eerste zwangerschap voelde ik t pas bij 22/23 weken.t zou kunnen dat ik t achteraf al eerder gevoeld had met plopjes maar had er toen geen besef van want ik ging echt uit van gelijk schoppen
ben nu zwanger van mijn tweede kindje en weet nu waar ik op moet letten dus hoop dat ik t nu eerder zal voelen
succes met je zwangerschap
liefs
 
Terug
Bovenaan