18 weken zwanger

en ik heb t gevoel dat ik een ontzettend rustig mannetje in mijn buik heb

of t is stilte voor de storm...kan ook...maar nog steeds moet ik me erg concentreren om uberhaupt wat te voelen!

voel nog steeds weinig tot niks

Wat gaat de tijd hard he. Ik ben aankomende zaterdag 18 weken zwanger. Ik voel ook nog niet veel, maar dat kan komen omdat ik voor het eerst zo ver zwanger ben en me placenta aan de voorkant ligt. Gelukkig gister gezien dat alles goed is met ons mannetje.

lekker he?;-)
ik heb vorige week een extra controle gehad....puur voor mn gemoedstoestand
t hartje tikte als een treintje....dus ik probeer me niet al te veel zorgen te maken...maar moet toch bekennen dat ik erg uit kijk naar de 20 w echo...19 april;-)

Ik ben nu 16+4 weken, en ik voel een stuk minder gefriemel dan toen ik zwanger was van mijn dochtertje. Hopelijk wordt deze ook een stuk rustiger dan mijn dochtertje.
Straks als de baby groter is en minder ruimte heeft in de baarmoeder dan zul je hem goed voelen!!

Ja en toch weer de opluchting als de kleine aan het bewegen is bij de echo. Gelukkig mag ik donderdag alweer naar de verloskundige dus kunenn we het hartje weer horen en dan is het weer aftellen naar de 20 weken echo. Ik begin ook wel wat plopjes te voel en heb af en toe het idee dat ik wat voel, maar weet dan weer niet zeker of het die kleine is. Hopen dat ik het snel en duidelijk ga voelen kan nu niet wachten :)

Ik ben vrijdag 18 weken en ik voel ook nog niet heel veel, wij hebben vorige week ook nog het hartje gehoord dus hou me daar maar an vast.
Maar dat houd niet in dat ik toch nog wel een beetje onzeker ben...

14+4weken zwanger en als ik in bed lig soms het gevoel dat ik "iets" voel bewegen wel erg vroeg....of misschien verbeeld ik het me omdat ik het zo graag wil voelen!

Nog even en we zijn op de helft! Wat gaat de tijd hard! Ik ben 16+6 en voelde de kleine afgelopen weekend voor het eerst! Ik denk dat het vanzelf komt, straks klagen we over hoe druk ze wel niet zijn ;)

Terug
Bovenaan