18 weken

hey hey

ben nu 18 weken zwanger van me 2de kind maar ik heb nog niks gevoelt misschien ben ik wel te bezorgt maar ja zal de hormonen ook wel zijn
heeft er al iemand de kleine gevoelt heb pas 25 maart mijn 20 weken echo vorige week moest ik met spoed naar ziekenhuis omdat ze het hartje niet hoorde nu maak ik me wel druk misschien nergens voor nodig
 
Hey,

Ik ben nu 18w1d van de 4e en voel de kleine al een week of 5. Lang niet zo goed als bij de 3e, die was erg druk in de buik (nu niet meer).

Weet je waar je placenta ligt? Ligt die aan de voorkant, dan kan dat een reden zijn dat je je kindje nog niet voelt.

Begrijpelijk dat je je een beetje ongerust maakt, zeker omdat je vorige week het hartje in eerste instantie niet kon horen.

Als je gerustgesteld wilt worden zou je ook de vk even kunnen bellen om te vragen of je even langs mag komen voor het hartje.
 
Heey,
Hoe is het nu?? Heb je nog contact met je verloskundige opgenomen???
Ik ben nu 18w1d maar voel het af en toe... k ben ook te druk om er echt op te letten en ik denk dan ach dat komt nog wel haha
Heel veel sterkte want onzeker zijn is echt rot!!
 
Ik ben nu 16 weken ik ik dacht dat ik het eergisteren voelde. Maar als ik erop ga letten voel ik niks. Gisteravond dacht ik ook wat te voelen, maar daarna ook niet meer. Ik ben zwanger van de 4e. Bij de 1e voelde ik met 21 weken wat, bij de 2e met 19 weken, de 3e met 23 weken pas. Het was/is een rustig kindje en bewoog gewoon stukken minder dan zijn zussen. Maar als je je echt zorgen maakt kun je misschien nog een extra keertje langskomen?
 
hoi hoi

Bedankt voor de reactie jullie zijn toch wel een steun hihihi

maar heb toch maar contact opgenomen met de vk en die zei dus ook dat het wel pas met 25 weken kan gaan voelen dus hoef me geen zorgen te maken

Heb ook meteen gevraagt of de pijn met ademhalen en benauwdheid ook normaal was en ja dat kan er bij horen blijft het langer aan houden dan ha bellen

pfff heb nog nooit zoveel kwaaltjes met me eerste gehad
 
Terug
Bovenaan