18 weken

Hoi
Ik ben nu 18 weken zwanger, alles lijk goed te zijn met de baby, ik voel hem bewegen, heb ik al een beste buik, maar ik heb maar 1 kilo aangekomen. is dat normaal? Wat denken jullie?
Liefs Raquel

Hoi Raquel.

Wat fijn dat alles goed lijkt te zijn met de baby. En gaaf he dat voelen bewegen van de baby.

Ook hier een beste buik hoor! En ik ben nu met 21 wk pas 1.5 kilo aangekomen. Je kleintje pakt toch wel wat ie nodig heeft hoor. Zou me daar niet zo'n zorgen om maken als je zelf weet dat je gezond eet!

Wanneer heb je weer een echo?

Liefs

Ik heb je tevens toegevoegd als vriend op FB. Dan kan ik je straks toevoegen op onze FB pagina. Deze is verder helemaal afgeschermd en alleen toegangelijk voor leden.

Hier worden regelmatig buikfoto's op geplaatst etc. Heb je vorige buikfoto net gezien op FB en je hebt echt een hele mooie buik, dus denk dat het met je kleintje wel goed zit hoor!

wat fijn om te lezen dat alles goed gaat.
een kilo is niet veel, maar kan ook geen kwaad. als de kleine maar goed groeit is er niks aan de hand.

Meid wat fijn dat het zo goed gaat.
De een komt maar intototaal 4 kilo aan en de ander 20. En zo te horen heb je al een mooie buik, komt dus allemaal wel goed.

Terug
Bovenaan