180cc flesvoeding

<p>Beste Mama’s, </p><p>Mijn baby van 12 weken krijgt sinds een week 180 cc flesvoeding met 6 schepjes nutrilon. Ze had hiervoor 150 cc. Op de crèche vonden ze dat te weinig omdat me dochter erg trek had erna. Nu is mijn vraag hoelang moet er tussen de volgende voeding zitten? De 150 cc redde zij makkelijk 5 uur. Maar heb het idee dat ze de 180 ook al na 5 uur wilt. Dit vooral overdag. Na de laatste voeding van 22 uur slaapt ze wel door tot 4 uur. </p>
 
Dat ligt er aan hoeveel voedingen ze per dag krijgt? Dit klinkt als 5 voedingen per dag, dus dat zou dan nog precies 'mogen' 
Ik zou haar gewoon aanbieden en kijken wat ze wil. Wellicht gaat ze de voedingen overdag iets korter op elkaar drinken en dan snachts wat langer door!
 
Beste Emmaa, ze krijgt inderdaad 5 voedingen over de hele dag. Is 5 uur dan goed? Of is dat te snel. 
In ieder geval bedankt voor uw reactie. 
Mooie dag gewenst 
 
Onze dochter dronk ook om de 4 uur en had 5 x 180.
Je komt met 5 uur er tussen dan maar op 4 voedingen uit.

Ik zou 5 x 180 om de 4 uur geven anders mis je een voeding die ze nog nodig heeft op deze leeftijd.
Kan dan wel zijn dat ze m misschien niet helemaal leeg drinkt omdat je dan om de 4 uur hebt.
 
Terug
Bovenaan