18e dag ovulatie, 26/27e dag menstruatie, kan dat?? volgens mij ha namelijk niet...

Ik hoor hier nog niet hoor ben in ronde 5 van onze tweede, maar had net mijn ha aan de telefoon die me danig in de war heeft gemaakt. Omdat jullie toch vaak al wat meer medische ervaring hebben plant ik mijn vraag hier even neer in de hoop op een reactie. Ik heb dus mijn ov op dag 18, zeker weten, ik voel het en de ov test van clear blue geeft dat nu al 2 maanden aan. Maar daarnaast wordt ik ook ongesteld op dag 26 en laatste keer 28. Nou zegt mij ha net aan de telefoo (kl..te wijf trouwens..) dat dit onmogelijk is, dag er altijd 14 dagen tussen zit, maar ik ben toch niet gek???? Herkent iemand dit? Want mijn vraag aan haar was ook of ik dan wel zwanger kan worden en of er wat aan te doen is. Haar advies: gewoon niet mee bezig zijn...lekker vrijen en als er na TWEE JAAR       nog niks was kon ik erover langs komen!!! Het is mijn nieuwe ha ivm een verhuizing, ga maar eens kijken naar een andere volgensmij... dat is toch geen opbeurend advies of wel??
Nou hopelijk heeft heir iemand wat meer medische info voor me haha
alvast bedankt
liefs mij

quote: bikkel77 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-10-2005 14:13:15'));

Ik hoor hier nog niet hoor ben in ronde 5 van onze tweede, maar had net mijn ha aan de telefoon die me danig in de war heeft gemaakt. Omdat jullie toch vaak al wat meer medische ervaring hebben plant ik mijn vraag hier even neer in de hoop op een reactie. Ik heb dus mijn ov op dag 18, zeker weten, ik voel het en de ov test van clear blue geeft dat nu al 2 maanden aan. Maar daarnaast wordt ik ook ongesteld op dag 26 en laatste keer 28. Nou zegt mij ha net aan de telefoo (kl..te wijf trouwens..) dat dit onmogelijk is, dag er altijd 14 dagen tussen zit, maar ik ben toch niet gek???? Herkent iemand dit? Want mijn vraag aan haar was ook of ik dan wel zwanger kan worden en of er wat aan te doen is. Haar advies: gewoon niet mee bezig zijn...lekker vrijen en als er na TWEE JAAR       nog niks was kon ik erover langs komen!!! Het is mijn nieuwe ha ivm een verhuizing, ga maar eens kijken naar een andere volgensmij... dat is toch geen opbeurend advies of wel??
Nou hopelijk heeft heir iemand wat meer medische info voor me haha
alvast bedankt
liefs mij

hoi,

Je menstruatie volgt 12 tot 16 dagen na je eisprong. Als je test op dag 18 positief aangeeft dan heb je op dag 19 je eisprong. En dan kan je op dag 19+12= 31 op zijn vroegst  je menstruatie krijgen. Is het echt  helder bloed en veel of heb je eerst een paar dagen oud bruin die je telt als begin van je menstruatie. Als je menstruatie eerder dan 12 dagen na je ei komt dan heeft het eitje te weinig tijd om in te  nestelen en is zwanger worden moeilijk.

succes
Marielle  

bedankt voor je reactie. Nou het rare van die menstruatie is eigenlijk wel dat het maar 1 a 2 dagen   echt duurt (vroeger gewoon 3 a 5) en dat het wel helder rood bloed is, maar dat duurt maar kort,   daarvoor en erna bruinig, maar alles bij elkaar dus maar een korte menstruatie..
Ik ben half juni gestopt emt de pil, kan het daardoor nog komen??

Het zijn volgens mij alleen maar gemiddelden. Ik heb een cyclus van 28 dagen en test(ovutest clearblue)  vaak op dag 16 positief en soms op 17 pas positief, dan volgt de eisprong binnen 2 dagen dus mijn eisprong is op dag 18 of 19. Ben 2 x zwanger geraakt, helaas wel misgelopen maar volgens mij is het geen probleem en is het helemaal niet erg.
Succes in ieder geval.
Liefs van mij

oh biate, dankjewel voor je berichtje, dat zijn de berichten waar ik op zit te hopen stiekem, iemand die het zelfde heeft en toch zwanger is geraakt. WAt vervelend voor je dat het niet goed is gegaan....
Was dat vroeg in de zwangerschap?? En was er evt een medische reden?
sterkte in ieder geval
liefs mij

Terug
Bovenaan