18week zwanger & sex

<p>Goedemorgen,</p><p>Misschien een bizarre vraag maar ik lig er nu toch wakker van..</p><p>gisteren hebben mijn vriend en ik sex gehad. Ik heb nog geen hele grote buik.18 weken zwanger Maar hij lag boven op.  Hij heeft toch best een buik. Nu ben ik bang dat dit gevolgen heeft voor de baby. Ik voel nog geen leven dus nu ben ik erg onzeker of dit kwaad heeft gedaan. Volgende week hebben wij een echo. Gewoon afwachten maar? Ben bang dat mijn buik in verdrukking is gekomen..</p><p>Groetjes,</p>

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor, ik sliep tot 24 weken op mijn buik. Dat ging automatisch in mijn slaap, daarna kon het niet meer. Dochter is gezond ter wereld gekomen ?

Inderdaad geen paniek! Heeft de kleine niks van meegekregen :) je baby wordt echt goed beschermd door het vruchtwater, uiteindelijk is het gewoon niet comfortabel meer haha! 

Nope! Ik heb tot aan de geboorte op mn buik geslapen omdat ik veel klachten had en anders slapen niet mogelijk was.

Hahaha, nee hoor, daar maakt de baby helemaal niks van. Je vooral geen zorgen maken. Als je dat al schade zou aanbrengen mag je als zwangere helemaal niks meer. Dan zou werken, sporten ect ook heel gevaarlijk zijn, denk je ook niet? 

Ben zelf 19 weken, mijn buik is al behoorlijk groot (vind ik zelf toch).
Mijn man heeft ook echt een dikkere buik. Sinds deze week merk ik dat beide buiken toch wel in de weg zitten precies ?.  
Mijn VK stelde me wel gerust, zolang het goed aanvoelt, gewoon blijven doen! Kan geen kwaad voor de baby, die zit goed beschermd!
We gaan nu gewoon op zoek moeten naar andere posities ? want echt comfortabel vind ik het niet meer.

Terug
Bovenaan