19 april forumdag, maar dan anders

A

Anoniem

Guest
19 april  was de forumdag, ik heb de foto's bekeken en wat ziet het er ontzettend leuk uit!! Zo jammer dat ik er niet kon zijn, ik hoop dat er weer een wordt gehouden waar ik dan wel bij kan zijn!

Ik moest dus 19 april met mijn paardje naar de Faculteit Diergeneeskunde Utrecht, hij heeft kanker en is vorig jaar al behandeld met 4 chemokuren. Het leek even heel goed te gaan, maar opeens kwamen de tumoren in rap tempo terug. Hij is die dag  opnieuw behandeld en nu dus ook geopereerd (godzij dank ben ik voor dit alles goed verzekerd anders had ik de behandelingen niet eens kunnen betalen) ze geven hem 60% kans op volledig herstel na de ze ingrepen en 80% op herstel na 1 a 2 jaar "dokteren"

Mijn paardje (bon giorno, voor vrienden heet ie boontje) is echt mijn allerbeste maatje en heeft me door echt veel ellende gesleept, het is zo een lieverd!! Hij maakt het eigenlijk naar omstandigheden heel goed, niet meer zo ziek als de voorgaande keren. We moeten nu 6 weken afwachten hoe de operatiewonden genezen en of er gezond weefsel voor terug komt.  Duimen maar!

Groetjes Monique

Phoe he, 6 weken afwachten, da's ook lang zeg!!

In ieder geval beterschap voor je paardje!!!!!

heel heel heel veel sterkte en we zullen voor jullie duimen

Terug
Bovenaan