19 e nod??

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Hoe is het allemaal? Ben ff een poosje niet online geweest want had een pc probleempje waardeloos!

Mijn laatste cylus was dertig dagen dus dat viel  me mee dat betekend dat ik nu mijn nod rond de 19e moet hebben, heb wel heel duidelijk mijn eisprong gevoeld en we waren ook keurig met de klusweek bezig dus hopen nu maar dat het lukt!

Hoe gaat  het  bij jullie allemaal? Wij zijn er niet super ernstig mee bezig maar als die nod nadert gaat het bij mij wel  in mijn koppie  zitten hoor!

Gr Tamaar

Hoi!
Ik heb ook de 19e NOD.. spannend he?? Ik wil eigenlijk nu al wel testen, maar dat heeft natuurlijk weinig zin, nog een weekje en een paar dagen wachten!! en ik hoop dat we allebei zwanger zijn haha!!

Liefs!

Hee tamaar,

Ik heb ook rond de 18e/19e NOD. Dus dat wordt duimen de komende week.

Groetjes Thessa

Ik ietsje eerder; 15 of 16 aug. Ik probeer rustig te blijven en minimaal pas na een week te testen. Het is ook zo wat om meteen maar weer te testen als je 1 dag overtijd bent. Sowieso heb ik pas 1 cyclus gehad, dus ik weet ook niet hoe betrouwbaar het is om dan meteen van hetzelfde aantal dagen uit te gaan.

Succes met wachten!

Marian

Hallo!

Mijn NOD zit er ook aan te komen, ik denk vrijdag. Ik ben niet helemaal zeker omdat ik vorige keer ook 2 dagen te vroeg was, iets wat ik nog nooit had gehad. Enfin, het is dus nog een weekje op de tanden bijten en ik heb er nu al een hekel aan. Maar ja, niets aan te doen. Ik duim voor jullie allemaal!
Veel liefs! Bisous
Alysse

Terug
Bovenaan