19 juni nod dag

hoi alle dames die 19 juni hun nod dag hebben ik denk dat ik deze maand ga afhaken en naar de volgende ronde toe ga heb namelijk zo'n buikpijn heb er gisteravond al een tablet voor ingenomen kon anders niet slapen pijn in de borsten begint ook al af te zakken ik had wel al twee weken buikpijn vanaf de eisprong en was behoorlijk misselijk maar we weten ondertussen al dat het vrouwen lichaam ons goed voor de gek kan houden ik hoop dat ik na 19juni nog wel hele goed berichten kan lezen van de andere
vrouwen groetjes diana
 
Hoi Diana,

Wat balen, hè, als al weet hoe laat het is voor je goed en wel ongi bent... Ik had gisteren precies hetzelfde. Maar, zoals ik toen al zei, dan krijg je het misschien wat eerder. En als het dan toch niet zo mag zijn, dan maar liever zo snel mogelijk, toch?

Maar misschien is er toch nog hoop... En als het komt: zullen we samen de volgende ronde in? (Hoeveelste is het voor jou? Voor mij is dit het begin van de vierde)
 
hoi inge ja het is wel balen maar de
buikpijn wordt steeds erger laat het dan maar snel gaan komen kan ik weer
bij babybrabbel.nl een nieuwe bereking laten doen voor de vruchtbare dagen
het is voor mij de derde ronde maar ik wordt al 36 in augustus en ben ook al een geopereerd aan endometriose dus ik ga niet te lang wachten met naar de dokter gaan want misschien zit de boel wel helemaal verstopt van binnen en
lukt het natuurlijk niet heb jij je nod dag zaterdag? duimen dan dat het wegblijft groetjes
 
Hoi,nou ik zou dus ook mijn nod hebben op 19juni maar ik heb nu al wat bruinig bij het afvegen. Zo begint het de laatst tijd steeds en dan naar een paar dagen zet het door.
Maar het is ook zo raar want ik had het ook 8 jaar geleden toen ik zwanger was
en toen zat het wel goed,innestelingsbloeding.
Dus je blijft steeds hoop houden
heb wel steeds steken aan de rechter kant van m'n buik.
Dus ik heb zo vermoeden dat ik mee ga naar de volgende ronde.

veel liefs brenda
 
Terug
Bovenaan