19 okt eerste echo!

Hallo meiden,

Net de vk gebelt voor een 1e afspraak!
Ook verteld dat ik eerder een miskraam heb gehad dus ik krijg 19 okt een intake en ook gelijk een echo!!
Heel spannend ben best onzeker hoor..
Wil zo graag dat het dit keer goed gaat! Ben woensdag 7 weekjes!!
Kheb nog eens rond gelezen op het forum, zag staan dat sommige bij de eerste echo te horen kregen dat het vruchtje al overleden was en geen kwaaltjes hadden.. Daardoor word ik wel een beetje bang hoor, meestal moet je dat toch merken? Bij mijn miskraam kreeg ik bruine afscheiding en later bloedverlies met stolsels..

Merk nu dat deze zwangerschap heel anders is als mijn vorige, nergens last van behalve dat ik erg moe en misselijk ben en gevoelige tepels heb, dus eigenlijk geeft dit al een gerust gevoel!

Kan niet wachten tot het 19 okt is en dan hopen op goed nieuws zodat ik eindelijk kan genieten!

Dit wou ik even met jullie delen, altijd vervelend die onzekerheid!

Liefs!!
 
aller eerst gefeliciteerd en s6 ermee, is heel logisch dat je ongerust bent en zenuwachtig noem maar op dat heeft iedereen van gaat het wel goed

maja probeer positief teblijven elke zwangerschap is anders liefs
 
Hoi gefeliciteerd met je zwangerschap. Het is onwijs spannend allemaal en zeker als je een miskraam hebt meegemaakt.
Heb ik zelf ook meegemaakt en het waren zware weken. Ik was zelf ook misselijk en dat was zeker niet leuk, maar gaf wel een bevestiging dat het allemaal goed ging.

Veel succes en heb je eerder twijfels gewoon bellen naar je VK

x yvonne
 
Ja ik ben erg onzeker..
Maar deze zwangerschap voelt gewoon goed voor mijn gevoel..
Maar als je dan de evaringen op het forum lees word je toch ik toch wel bang hoor hihi..
Dus met angst naar de vk de 19e!!

Bedankt voor jullie reactie het helpt me wel een beetje!!

Liefs x
 
Gefeliciteerd!

Ik snap je onzekerheid heel goed hoor. Bij mij ging mijn miskraam heel snel, ik was toen 8 weken zwanger. Van de een op de andere dag voelde ik me gewoon niet meer zwanger, verloor ik bruinbloed en meteen die nacht had ik mijn miskraam. op de echo die ik die dag nog had gehad was te zien wat mijn baarmoeder wel op goede groei zat en werd er verteld dat waarschijnlijk hetgeen dat er werd 'gemaakt' die week in het kindje niet helemaal goed was verlopen.

Ik kreeg nu mijn echo met 9 weken en durfde zelf niet te kijken en heb de rest van de echo alleen maar liggen huilen. De echo was echt ontzettend goed en het kindje en hartje waren goed te zien en bewegingen en alles. Maar ik was pas echt gerustgesteld na de 20 weken echo hoor. maar dat ben ik natuurlijk ;-)

Als jij je gewoon goed voelt en zwanger voelt zou ik me zo min mogelijk zorgen maken. Al is dit natuurlijk heel moeilijk. De 19e is vast alles helemaal goed en voor je het weet zit je af te tellen naar de bevalling! ;-)

Liefs
 
Terug
Bovenaan