19 weken zwanger en buikpijn

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi dames,</p><p>ik weet dat buikpijn veel voorkomend is maar voel me toch een beetje ongerust. </p><p>Ik ben voor de eerste keer zwanger en vind het lastig om te bepalen wat normaal is en wat niet.</p><p>onze dochter ligt vrij laag en ik luister naar haar hartje ongeveer 2 keer per week met een doppler.. ik hoef nooit lang te zoeken en vind haar altijd gelijk en meestal op dezelfde plek, links onder in mijn buik. </p><p>Ik heb de laatste tijd veel last van buikpijn... zowel acute steken als een zeurderige menstruatiepijn.</p><p>ik weet dat dit er een beetje bij hoort alleen ik heb dit altijd op 1 plek.. links onder in mijn buik. Zijn er meer dames die hier last van hebben of hebben gehad en betekend dit iets of is dit misschien bandenpijn? Op andere plekken heb ik vrijwel nooit last of pijn. </p><p>Maandag heb ik de 20 weken echo en dan vraag ik het ook aan de vk maar omdat ik nu weer zo’n last heb was ik toch benieuwd of iemand een antwoord heeft.</p><p>groetjes </p>

Hi meis, wat vervelend om te horen.

ik ben zelf 21 weken zwanger en herken de pijn niet.

Ik weet wel dat je bij twijfel altijd beter even kan bellen naar je vk, echt beter dan je nu nog druk maken tot aan maandag, is zowel voor jou als de kleine niet goed.

Succes

Hoi! Ik ben nu 14 weken zwanger, maar dit keer van de tweede. Ik heb afgelopen week heel veel buikpijn gehad, met name aan de linkerkant. Soms was het hoger bij mijn heup, maar meestal lager met uitstraling naar mijn been zodat ik het moeilijk vond om op te staan of te lopen. Paar weken geleden ook met de VK overlegd, zij zei dat het waarschijnlijk mijn banden zijn die op aan het rekken zijn. Omdat het nu de tweede is, begint dat wat eerder en heftiger, omdat het dan minder geleidelijk aan groeit. Ik herken het ook van de eerste zwangerschap, maar toen had ik het wat later (ongeveer rond de termijn waar jij nu zit). 
Dus grote kans dat het bij jou ook je banden zijn. Overleggen met je VK is nooit verkeerd als je je zorgen maakt trouwens ;)

Hi, ik ben 18 weken zwanger en ik heb soms steken als ik een te snelle beweging maak. Dit zijn mijn banden zij de VK 

Ik ben 18+3 dagen zwanger en ik heb vanaf week 12 al banden pijn. Zeurderig gevoel in de liezen. steekjes gevoel dat ik ongesteld moet worden.... hoort erbij. Vooral bij de snelle groei in deze weken. Vandaag hartje nog gehoord van de kleine Jongen. 

Liefs

Terug
Bovenaan