@ 1984Vlinder & Jjenny

Hoi MissM,

Leuk dat je naar ons vraagt!

Het gaat hier nu wel weer aardig, ben afgelopen woensdag thuis gekomen na 4 nachten in het ziekenhuis te hebben gelegen ivm verdenking vroeggeboorte.
Waarschijnlijk ivm stress kreeg ik vorige week zaterdag erge buikpijn en ben ik naar de HAP geweest, deze stuurde me door naar de verlosafdeling waar allerlei onderzoeken werden gedaan, met de baby was alles goed, maar mijn baarmoedermond stond iets te ver open (onsluiting) voor wat het had moeten zijn met deze termijn en de tweede zwangerschap... bedrust gekregen en dinsdag weer een echo gemaakt en toen zag het er stukken beter uit!
Ben blij dat ik naar huis mocht, al loopt er iedere dag iemand in huis om voor mijn huishouden en mijndochtertje te zorgen, want dat mag ik nog even niet...

Hoe gaat het met jou???

Liefs sab

Hoi MissM,

Leuk dat je naar ons vraagt!

Het gaat hier nu wel weer aardig, ben afgelopen woensdag thuis gekomen na 4 nachten in het ziekenhuis te hebben gelegen ivm verdenking vroeggeboorte.
Waarschijnlijk ivm stress kreeg ik vorige week zaterdag erge buikpijn en ben ik naar de HAP geweest, deze stuurde me door naar de verlosafdeling waar allerlei onderzoeken werden gedaan, met de baby was alles goed, maar mijn baarmoedermond stond iets te ver open (onsluiting) voor wat het had moeten zijn met deze termijn en de tweede zwangerschap... bedrust gekregen en dinsdag weer een echo gemaakt en toen zag het er stukken beter uit!
Ben blij dat ik naar huis mocht, al loopt er iedere dag iemand in huis om voor mijn huishouden en mijndochtertje te zorgen, want dat mag ik nog even niet...

Hoe gaat het met jou???

Liefs sab

Hoi MariB,

Nee niet echt, heb wel de week ervoor vreselijke stress gehad op mijn werk, en dat heeft en waarschijnlijk wel bijgedragen...
Ook zijn er verschillende kweekjes afgenomen, woensdag moet ik terug voor controle bij de gyn, ik zal daar de uitslagen waarschijnlijk ook van krijgen!

groetjes sab

Hej Sab,
wou hevy zeg!! gelukkig is alles nu goed! En pak je rust maar goed hoor!!! je kleintje moet nog even van jou buik genieten en jij ook natuurlijk!

Ik heb veel last van mijn bekken, ben gestopt bij de fysio en ga nu naar een speciale bekkentherapeut kijken of dat wat uithaalt!
Verder groei ik lekker naar voren! ;) kamertje enz is bezorgt dus kan ook lekker gaan inruimen enz.

xx

Terug
Bovenaan