19wk+1dg zwanger en 2e uitgebreide echo gehad...

...en alles zag er goed uit bij ons kleine mannetje...
We hebben het geslacht nu zelf ook gezien (papa was bijna jaloers haha)...
Het genieten kan hier gelukkig echt beginnen, ik voel me weer aardig goed, heb geen bekkenklachten zoals bij Nova, en de uitgebreide echo was goed in tegenstelling tot bij Ninthe*...

Vandaag stiekum al blauwe vlaggetjes en knijpertjes gekocht om de kaartjes mee op te hangen hihi...

Hoop dat iedereen zo'n mooie (20-weken) uitgebreide echo mag hebben...

Liefs randy mv Ninthe* 18-11-06, Nova 21-05-08 en 19wk+dg zwanger van een baby-boy

gefeliciteerd... leuk he die 20 weken echo... vond em ook geweldig. bij ons was t te zien dat meisje is.. ben nu 28 weken en over 2 weken krijg ik 30 weken echo is bij ons in z huis normaal nog een extra check up dus kijk daar helemaal naar uit

Nou heel eerlijk vind ik de 20-weken een regelrechte ramp...(oeps)...

De eerste keer was het bij ons helemaal fout, onze eerste dochter bleek spina bifida te hebben in combinatie met waterhoofd.
We kwamen in een medisch traject en bij 21wk+5dgn ben ik bevallen van Ninthe* die een uur na de geboorte is overleden.
Sindsdien vind ik echo's doodeng...ben elke keer weer bang dat ze toch iets vinden en ben pas gerust als het kindje op mijn borst ligt.
Bij Nova hebben we wel 8 echo's gehad en nu hebben we er ook al weer 4 achter de rug, over 5 weken mogen/moeten we weer....tot die tijd eerst lekker genieten, en dan zal ik wel weer een slapeloze nacht hebben.

Fijn dat jij zo naar je 30 weken echo uitkijkt...zo hoort het gelukkig ook te zijn.

Liefs randy

hoi randy, super dat je goed nieuws hebt. maandag heb ik mijn eeste 20-weken echo. mede omdat ze alles controleren ben ik best gespannen, en kijk er ook naar uit tegelijkertijd. heb nu weer griep, met kerst ook al 2 weken gehad dus ergens toch onrustig. Ik hoop dat je nu wat meer durft te genieten van je kindje, je hebt het tot de helft al goed gered. en het is een jongetje dit keer :)

Tjonge, heftig hoor Randy! Knap dat je zo doorgaat. Respect!
Ik heb ook net de 20 weken echo. En wij krijgen ook een jongetje. Leuk! Tot zover we konden zien was alles goed.
Fijne zwangerschap verder.

Terug
Bovenaan