1e afspraak gehad ik zkh!!!

Hoi allemaal,

gisteren zijn we voor het eerst naar het zkh gegaan en we hadden een ontzettend lief mensje die de intake deed.
We gaan in ieder geval beginnen....fase 1 is gestart!
bloedprikken 2x ( ik ben als de dood voor prikken!!!)
zaadcontrole
baarmoederecho ( dit lijkt me wel een beetje pijnlijk maar wat moet dat moet)

als het goed gaat hebben we voor we op vakantie gaan al de uitslag en dat is dus al over 7 weken!!!!!

Het enige wat echt wel lachen gaat worden is dat potje van mijn man en dan ook nog `s morgens vroeg voor hij gaat werken dat word gieren van het lachen...effe oefenen dan maar!!!

Ik ben heel blij dat we d`r aan zijn begonnen en mij zijn alweer een aantal dingen duidelijker geworden bv: mijn huisarts had gezegd omdat ik maar 1 eileider nog heb dat de kans dat ik zo zwanger zou worden maar 10% zou zijn en gisteren is me verteld dat de kans om 80% zou gaan dat is wel effe iets anders toch?

we gaan d`r voor en ik houd jullie op de hoogte voor de rest iedereen heel veel sterkte en klusdagen toegewenst!!!

groetjes angelica

Hoi,
Dapper dat je bent gegaan. Ik ben zelf ook aantal weken geleden met mijn man voor het eerst geweest. Volgende week moet ik bloedprikken en mijn man aan de slag met HET potje. Ik zag er eerst ook heel erg tegenop en vond het onbegrijpelijk dat ik daar zat en was boos. Maar nu ben ik er eigenlijk heel blij mee. Ik ben de onzekerheid iedere maand zo zat en nu (hopen we) er achter te komen of alles wel goed is. Heel veel succes de komende tijd!

Groetjes GM

Hoi beide,

Heel goed dat jullie de stap hebben gezet.
Uiteraard is het lachen gieren brullen als je man/vriend het potje moet vullen.

Hahaha bij ons was het  ook komisch, wij waren naar de HA geweest en die wilde potje zien. mijn man moest dinsdags erna bij fysio zijn 2 deuren verder (om half 8 'smorgens) en ik was vrij. Komt hij thuis van fysio, dus ik heel giebelig dat hij nog een potje moet vullen, wat denk je??? HEEFT HIJ HEM ALLANG WEGGEBRACHT.
hahaha je kunt wel snappen dat ik toen helemaal blauw lag natuurlijk.

Ach ja zolang we er allen maar schik in houden.

Meiden succes in de MMM en jullie weten het, bij vragen, gooi ze hier in de groep er is altijd wel iemand die kan antwoorden of tips heeft

Liefs Sylvia

Terug
Bovenaan