1e afspraak v.k.

hallo allemaal!!!!
Ik heb over 2 weken ( dan 11 weken zwanger voor de 1x)een 1e afspraak bij de verloskundige. Wanneer krijg je een verwijzing voor een echo of moet je dat zelf regelen? Dat gebeurt niet bij de verloskundige toch? Ik ben zo benieuwd maar ik kan het nog aan niemand vragen omdat ik het nog niemand heb verteld verder. Tot snel. groetjes
 
bij de eerste afspraak moeten ze al je gegevens hebben,en of er ziektes enz.in je fam. voorkomen.
soms maar dat deden ze niet bij mij gaan ze al aan je buik voelen en het hartje proberen te luisteren en je hb gehalte wordt getest je krijgt een verwijsbrief voor bloedonderzoek.en dan maken ze een afspraak voor de echo dit is meestal zo rond de 11-12 weken.
is super
 
Bij ons is het met 20 weken standaard laat anders een pretecho maken als je nieuwsgierig bent.. Wacht alleen wel even tot je wat kan zien, das wel zo leuk.. Kijk anders even op; www.9maanden.com, als je daar bij; zwanger, kijkt staan er echofoto's van elke week van een zwangerschap.. kan je precies zien hoe het er nu uit zou zien.. Succes!
 
Als alles goed is zal de gyn. inderdaad niet zomaar een echo maken. Maar volgens mij is het bij 19 of 20 weken inderdaad standaard. Omdat ik met clomid zwanger ben geworden had ik er al een bij de 6 e week en nu a.s. maandag in mijn 11e week. Daarna weer de 15e of 16 e week. Hoop dat alles nog goed gaat. Spannend. Succes bij de VK
Groeten,
A3
 
Ik heb bij mijn eerste afspraak (10 weken, 4 dagen) bij de verloskundige een echo gehad. Zij hebben zelf een apparaat en doen het ook standaard. Zelfs aan het einde van de zwangerschap heb ik een echo gekregen om te kijken of het kindje goed is ingedaald en of alles en goed uitziet. Elke verloskundigepraktijk doet het weer anders.
 
Terug
Bovenaan