1e beeb is nu 6mnd...ben begin maart weer gestop...(ronde 1)

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik wil me even weer voorstellen...ik ben Femti...27 jaar. Ik ben begin maart gestopt met de pil...en net zoals de eerste keer ben ik weer hier op het zwanger worden forum.
Omdat ik de vorige keer niet in 1 x zwanger was maar pas in ronde 9...zijn we een beetje op tijd gestopt met de pil..! Je weet natuurlijk nooit hoe lang het kan duren.
Ik heb er weer heel erg veel zin in...zo'n dikke buik vond ik echt geweldig...de hele zwangerschap incl de bevalling is zo goed gegaan!

Ik wil jullie ook allemaal heel veel succes wensen...dit is namelijk ook al een leuke tijd...die spanning rond het zwanger worden! Ik weet trouwens wel dat die spanning na ronde 6 een beetje overgaat in frustratie...maar ik ga proberen dat gevoel een beetje los te laten! Ik ztel me er gewoon op in dat het zo maar een jaar kan duren..dan valt het misschien mee!

xxx
Femti

succes meid met zwanger raken, maar ik wil wel zeggen dat jullie alweer vroeg beginnen aan een tweede de eerste is nog maar 6 maanden las ik, zou je niet erg graag eerst even willen genieten van jullie eerste kindje
succes in ieder geval

groetjes linda

Hmm nu wil ik even reageren..
Linda: ten eerste moet iedereen dit voor zichzelf weten toch?? De een wil een gat van een paar jaar tussen zijn of haar kinderen en een ander wil ze lekker dicht bijelkaar..
Ten tweede lukt het vaak niet in ronde 1, zoals ze zelf al schrijft dat ze voor haar eerste kindje ook negen maanden bezig is geweest...
Verder duurt een zwangerschap over het algemeen ook nog eens negen maanden, dus heeft ze nog negen maanden lang om van haar kleintje te genieten en die periode daarna geniet ze nog lekker door.... beetje rare reactie hoor en een beetje kort door de bocht.

Dus groot gelijk hoor! en veel geluk!

Ik snap aan de ene kant wel dat iemand zegt dat het een beetje snel is..., maar je weet natuurlijk maar nooit hoe lang het kan duren en het is juist wel heel erg fijn als de kindjes lekker met elkaar kunnen spelen...als er niet meer dan drie jaar tussen zit dan hebben ze nog dezelfde interesses..snap je! Officieel is het beste om je lichaam 9 maanden rust te geven, maar ik voel me al weer zo sterk en weer de oude...dat ik het makkelijk nu al aan zou kunnen om weer zwanger te zijn...het verschilt namelijk ook per vrouw denk ik!

In iedergeval...heel veel suc6 alle twee!
xxx
Femti

Hoi Meid,

Ik wens je veel succes.. Ik hoop dat je vlug weer zwanger wordt..
Het is inderdaad snel na elkaar maar ik begrijp het wel. :)
Wij zijn ook in maart begonnen. Voor de eerste. Ik heb zo de hoop dat ik direct
zwanger raak. Een beetje teveel hoop denk ik zelf soms.

Nou, ja voor ons allemaal te hopen dat we vlug zwanger zijn he..
Succes meiden,

Hoi Femti.

Nadat onze dochter een half jaar zijn wij er ook weer voor gegaan. Ik had wel zoiets, van als het niet gelijk lukt, is het ook niet erg. Maar stiekum had ik toch zook weer voiets van.. als het nu dus nog niet zo nodig hoeft.. misschien lukt het dan wel in 1 keer. Het was echter niet zo. bij de eerste hebben we na een miskraam 2 maanden moeten wachten voordat het weer zover was. Nadat ik was gestopt met de pil na de geboorte van onze dochter, was mijn hele cyclus ontregeld. 3x in de maand.. of mijn ongesteldheid duurde maar en duurde maar.. om gek van te worden.
Uiteindelijk is het weer na 6 maanden gelukt.. en ik ben blij dat we op tijd waren gestopt. Straks zit er 21 maanden tussen onze oudste en de jongste en dat vind ik helemaal goed. Heb er onwijs veel zin in...

Ook ken ik iemand anders, die na 2,5 jaar proberen via IUI zwanger was geworden. Ook zij was na 6 maanden gestopt, met de gedachten van... we zullen toch weer naar het ziekenhuis moeten, maar nu was het in 1x spontaan raak.... Van een TWEEling!!! Tja,... dat kan ook.

Ik wens je heel veel succes en hoop voor je dat het niet al te lang gaat duren..

Groetjes Mamamjo (19 weken zwanger van nr 2).

Terug
Bovenaan