hoi,
Ik ben ondertussen 33 weken zwanger van ons 2e kindje.
Ons 1e kindje is overleden met een zwangerschapsduur van 32,4 weken door het gevolg van het hellp-syndroom.
Ik heb toen op een natuurlijke weg moeten bevallen, maar weet daar eigenlijk niks meer van. Dit doordat ik zelf zo ziek was en volgestopt was met medicijnen.
Het enige wat ik weet is nog dat ik pillen naar binnen kreeg (en dit was voor de weeen op te weken) en dat ik op een gegeven moment pijn had en toen zeiden ze dat ik moest persen, maar ik wist niet hoe.
Dit is de enige herrinering aan mijn 1e bevalling.
Ze zeiden dat de herrinering wel terug zou komen, maar na 1 jaar is dat nog steeds niet het geval.
Nu zegt men dat die herrinering ook pas kan terug komen bij de 2e bevalling.
Ik wordt trouwens met 38 weken ingeleid.
Heeft iemand hier ervaring mee en hoe ging men daar mee om?
Groetjes,
Susanne
en een vlinderkus van Anouk*
www.anoukkeyner.vlindersite.nl
Ik ben ondertussen 33 weken zwanger van ons 2e kindje.
Ons 1e kindje is overleden met een zwangerschapsduur van 32,4 weken door het gevolg van het hellp-syndroom.
Ik heb toen op een natuurlijke weg moeten bevallen, maar weet daar eigenlijk niks meer van. Dit doordat ik zelf zo ziek was en volgestopt was met medicijnen.
Het enige wat ik weet is nog dat ik pillen naar binnen kreeg (en dit was voor de weeen op te weken) en dat ik op een gegeven moment pijn had en toen zeiden ze dat ik moest persen, maar ik wist niet hoe.
Dit is de enige herrinering aan mijn 1e bevalling.
Ze zeiden dat de herrinering wel terug zou komen, maar na 1 jaar is dat nog steeds niet het geval.
Nu zegt men dat die herrinering ook pas kan terug komen bij de 2e bevalling.
Ik wordt trouwens met 38 weken ingeleid.
Heeft iemand hier ervaring mee en hoe ging men daar mee om?
Groetjes,
Susanne
en een vlinderkus van Anouk*
www.anoukkeyner.vlindersite.nl