1e bezoek aan de CB

A

Anoniem

Guest
En alles gaat goed met mijn kleine mannetje. Kayran woog bij zijn geboorte 3120 gram en was 49 cm lang. 7 dagen later woog  hij 3180 en nu bijna 5 weken na zijn geboorte weegt hij 4300 gram en is 55 cm lang  dus flink gegroeid. Verder gaat alles prima met hem, hij  is een hele tevreden mannetje. Huilt alleen als hij honger heeft, vieze luier of wilt kroelen. Hij heeft  sinds een paar dagen uitslag op zijn gezichtje, het heeft  te maken met zijn hormonen en  moet uiterlijk de 3e maand verdwenen zijn. We genieten ontzettend van hem en hij hoort er helemaal bij. Onze gezinnetje is  compleet  nu. Ik zat nog te twijfelen over een derde kindje maar het voelt echt goed zo. Ik zeg nooit  nooit natuulijk want het kan zijn  dat ik er  over een paar jaartjes  anders over denk maar ik ben nu zeer tevreden en trots op mijn  kids.  Hoe is het verder met jullie wondertjes?

Grt Jacy
Mama van Shenaya en Kayran

Hoi,
Hier ook een trotse, tevreden mam.
Lieve is nu 7 weken, woog bij geboorte 3980, en was 54 cm.
Nu was ze met 6 weken 5050 gram, en 59 cm!!
Ze huilt weinig, alleen als de slaap niet wil lukken, of als ze aandacht wilt, of als ze heeeel erg trek heeft..maar dat is niet zo vaak.
Die uitslag in haar gezichtje heeft ze ook al een poosje..niet zo'n mooi gezicht, maar jammer, gaat weer over.
Ze drinkt goed, maar weinig, en poept als de beste..
Wij zijn ook klaar met drie kids zeggen we nu..
Het voelt voor mij ook af nu..
Twee meiden en een jongen, prachtig toch?
Nu de oudste weer naar school brengen...
Groet, en geniet maar lekker..
R

Terug
Bovenaan