1e bezoek aan verloskundige

hai allemaal

Sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben...JOEPIE!!!! Ben zo blij. .
Nu heb ik even een vraag, vanaf wanneer ga je voor het eerst naar de verlosk.?? is dat met 8 weken??
Ik had mijn laatste menstruatie op 25 juni, maar geen idee hoe lang mijn cyclus was (vorige keer 39 dagen, die keer daarvoor 29 dagen). Hoe weet ik nu hoelang ik nu zwanger ben?? Dat kan dan 4 of 6 weken zijn????

groetjes skilte
 
Hee hallo,

Gefeliciteerd!!!!!! Ik heb uitgerekend dat je morgen al 6 weken zwanger bent!!!
hihi dat gaat lekker snel.
Bij mijn vorige zwangerschap moest ik met 8 weken voor het eerst op controle,bij deze zwangerschap moet ik met ruim 10 weken.
Ik hoor het ook vaak dat het pas bij 12 weken is,het hangt dus helemaal van de verloskundige af.

Ris, 18 weken zwanger  
 
Hallo Skilte,

Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!
Je kunt nu al de verloskundige bij jou in de buurt bellen en dan vertellen zij jou wanneer je  kunt komen. Bij mij in het dorp (Berkel en Rodenrijs) is dat tussen de 8 en 12 weken. Je mag zelf kiezen wanneer je komt.

Het berekenen hoeveel weken je zwanger bent is niet zo moeilijk: je neemt de 1e dag van je laatste menstruatie. Bij mij was dat 29 juni, dus ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger. Je telt er 40 weken bij op en dat is jouw uitgerekende datum. Bij jou waarschijnlijk 1 of 2 april 2006.

succes met alles en geniet er lekker van!

Beatrijs

 
Hoi Skilte!

Gefeliciteerd!!! Ik weet het ook pas sinds gisteren! Ik snapte dat ook niet..want mijn cyclus klopte ook voor geen meter! De ene keer 21 dan weer 36...ik was voor het laatst op 1 juli ongi...dus zou ik nu 5 weken zijn...maar ik dacht een week of 3..
geniet van je zwangerschap!!!
liefs lianne
 
Terug
Bovenaan