1e bezoek gyn zit er op

Hai allemaal,

Gisteren ben ik inderdaad voor de eerste keer geweest naar de gyn, dat was eerst een intake gesprek. Maar omdat ik gisteren al weer op dag 11 van mijn cyclus zat moest ik vandaag gelijk terug komen voor inwendig onderzoek met vaginale echo.
Eerst was ik een beetje zenuwachtig maar tja het moest toch gebeuren.
Gelukkig kreeg ik positief nieuws dat alles er netjes uit zag, helder slijm wat afgenomen werd, geen verklevingen of vleesbomen te zien en mijn eitje stond alweer klaar voor de volgende ronde en was al 18 mm groot, heel mooi om te zien. Dus ik ben alweer een stukje gerust gesteld, a.s zondag gaat het eitje springen, dus ga ik weer gezellie aan de klus. Daarna volgen er nog twee bloed onderzoeken en het zaad van mijn partner word na gekeken, en eind september heb ik dan al de uitslagen van die testen. Wel heel spannend en ik hoop dat het allemaal goed is.

Verder wil ik iedereen sterkte wensen die ook zo druk bezig is, want ik weet dat het soms echt heel erg moeilijk is.

groetjes Saskia

Hallo Saskia,

Dat is goed nieuws zeg, en nu je weet dat er niets mis is( dat het er allemaal mooi uit zag) en dat je eitje 18 mm is dat geeft zeker wel weer hoop op een goede afloop van deze cylus he!

Veel plezier met klussen zal ik maar zeggen en ik zal duimen dat het raak is voor jullie.

Dat bespaard jullie ook het verdere MMM traject dan, dat zal wel helemaal geweldig zijn!

Maar het viel allemaal wel mee verder he!
De echo enz? is best te doen he, en helaas moet ik zeggen je went eraan met de tijd. (behalve dan aan het speculum dat blijf ik ellendig vinden)

Nou hopelijk over een week of 2 goed nieuws van jou kant

Succes he!

Cynthia

Terug
Bovenaan