1e bezoek gyn

hallo allemaal,

Omdat mijn vriend en ik al 14 maanden bezig zijn om zwanger te worden, ben ik door de huisarts doorverwezen naar de gyn.
Maandag is het dus zover dan hebben we de eerste afspraak. Ik ben nu al zenuwachtig.Wat kan ik allemaal verwachten en wat gebeurd er zoal bij het eerste bezoek?
Misschien nog een raar vraagje: Maar ik reken er maar op dat er een inwendig onderzoek kan plaatsvinden, hebben jullie je dan geschoren of niet?
Alvast bedankt.

Groetjes San.

Hoi San,

Bij 1e bezoek gynaecoloog bij mij:
*gesprekje over cyclus voorheen en nu
*inwendige echo
*uitstrijkje
En ik zou me niet druk maken wat betreft het onderzoek, leuk is anders, maar ik vond het achteraf gezien wel meevallen.
Tevens zou ik me niet druk maken over het al dan niet geschoren zijn, doe gewoon wat je altijd doet en een gynaecoloog gaat daar echt niet op zitten letten hoor. Hij of zij ziet zo vaak een vagina.

Succes bij de gynaecoloog, hoop dat alles okay is

gr
Jackje

Hoi Meiden,
Ik denk dat jullie meer aansluiting vinden op het zwanger worden forum. Hier zitten de dames die al in de molen van IUI/IVF enz zitten. Niet dat jullie hier niet welkom zijn maar dat past gewoon beter.

Hoi San,

Wees welkom op dit forum. Ook ik heb binnenkort mijn 1e afspraak bij de gyn. Laat het maar gewoon over je heen komen want is al eng genoeg om voor de eerste keer te gaan. Ik heb trouwens ook een reactiebericht geplaatst op de hoofdpagina.

Gr. Wen

Graag wil ik even een reaktie geven over het vorige antwoord. Hier zijn alle meiden welkom die al langer bezig zijn met het zwanger worden. Of je nu al in de medische molen zit of niet, dat maakt helemaal niet uit. Dus meiden die al langer bezig zijn, hier ben je aan het goede adres om je hart te luchten en om je vragen te stellen. Ik lees al mee sinds het begin van dit forum en ik ga nu ronde 15 in maar zit nog niet in de medische molen. Iedereen is hier welkom!

Groetjes van Lena.

Terug
Bovenaan