1e CB controles gehad

Nou mijn meid groeit goed
van 3320 naar 4150 in een maand
alles exact geniddeld, wij gemiddeld dat is zeldzaam.

we hadden een vervangende arts, leuk mens.
zegt ze: tis dat ik haar vasthou anders kroop ze zo weg!
mijn man zei van de week al hetzefde.
ze wil meer dan ze kan, zit dus in haar lichaam gevangen. en eigenwijs. Zo die is pittig zegt de arts. en sterk, koppie al minuut omhoog houden.
lachen, die kent Mara niet, die was nog erger.

we hebben snelle stronteigenwijze kids, net als hun ouders

oftewel afremmen, te snel is ook niet goed, beetje snel mag

kreeg complimenten hoe ik met de lastige situaie omging en had prachtige meiden

hoe ging het bij jullie?

Wat fijn dat alles goed was!
Ik heb hier iemand langs gehad van het CB, dat stelde niet zoveel voor, ze had de formulieren niet bij zich die ze moest invullen... Wel nog even gewogen en Aniek woog vorige week donderdag (ze was toen 12 dagen oud) 3650. Bij de geboorte was ze 3530! Ik ben zo trots dat ze zo goed groeit van mijn melk. Morgen ga ik weer even naar het weeguurtje, vind het wel leuk om te zien hoe goed het gaat.

Fijn dat Jonna het zo goed doet! En ook dat het weer zoveel beter gaat met jou!!

Hier nog zo'n dame die hard groeit!! Ze is in 1 maand van 3620 naar 4320 gegaan en wel 3 cm langer geworden! En dat terwijl ze haar flessen niet op maakt. Volgens het cb moet ze nu 700 ml per dag opmaken, maar onze dame drinkt niet meer dan 600 ml. Ze is tevreden en groeit dus goed. ik vind het prima haha!

Ze is nu alweer 5 weken en si al zoveel wijzer!! Ze zoekt ons op, kijkt overal naar en volgt het mobiel in de box ook helemaal rond, erg grappig om te zien! Ook heeft ze haar handjes al ontdekt en lacht ze sinds een weekje. Kortom onze dame is helemaal geweldig haha! (even een beetje pochen mag af en toe toch?! ;-))

Liefs ciomama

pochen is deze site toch voor?
zag jonna vandaag ook voor eerst lachen,deed ze nl alleen bij de buuf!
idd activitycentre bekijken, de mobiel bekijken, huilen zodat je haar oppakt en dan ziet ze het beter, boos dat ze wordt als je haar weer neerlegt joh

Mara is ook zo schattiig, als Jonna huilt er direct heen rennen en mama roepen dat ik moet opschieten, flesje of speen of doekjes brengen, helpen en knuffelen. soms iets te onbehouwen maar wel heel leuk

Hoi, wij gaan morgen naar het cb ben benieuwd. Onze man volgt nu ook sinds een paar dagen zijn mobiel. Hij is nu 4 weken. Gaat toch wel hard.

Ben benieuwd wat hij gegroeid is.

X yvonne

Terug
Bovenaan