1e dag verlof!

Hoi meiden!
Met nog 6 weken te gaan tot de uitgerekende datum, vandaag mijn eerste verlofdag! Wat ontzettend raar was het om vrijdag weg te rijden van het werk met de wetenschap dat je de komende 16 weken niet terug hoeft te komen haha!
Nu gaan genieten van alle vrije tijd en leuke dingen gaan verzinnen om te doen :)

leuk he... nu even lekker genieten en relaxen

het is inderdaad zo vreemd om weg te gaan... mijn verlof gaat eigenlijk pas vrijdag in maar ik ben na mijn 3 weken vakantie (startte op 1 juni) niet meer aan het werk geweest. wel een keer koffie gedaan maar meer ook niet... lastig maar heb me er bij neergelegd, moest wel... maar morgen ga ik nog even langs, afscheid nemen, zou mijn laatste werkdag zijn...

Oh wat lekker zeg! En toch ook raar he.
Ik blijf werken tot 10aug, 4 weken ervoor.
Net twee weken vakantie gehad, heerlijk.
Ga een lijstje maken met wat ik allemaal nog wil/moet doen tijdens m'n verlof.

Veel plezier, geniet en rust goed uit.

Wat heerlijk. Ik stop ook 6 weken van te voren. Maar moet nu nog 3 weken werken. Valt steeds zwaarder, merk dat ik steeds meer 'naar binnen wil keren', niet meer grote nieuwe projecten starten waarin veel van me verwacht wordt.

Geniet van het vooruitzicht van zo lang lekker vrij zijn! En niet teveel hooi op die vork :)

Morgen mijn laatste dag..... Dan maak ik al mijn vakantiedagen op en begin aan mijn 6 weken verlof!!
Heerlijk ik kijk er erg naar uit en mijn lijf vind het ook prima....
Werken wordt weer iets voor 2012:)

Mijn 1e verlofdag was afgelopen vrijdag. Tot vanochtend voelde het nog gewoon als ieder ander weekend en vanochtend kwam dan ineens het besef dat ik voor een lange tijd niet meer naar mijn werk hoef, inderdaad een raar idee.......maar ik vind het ook heerlijk :D
Moet alleen nog bedenken wat ik allemaal ga doen met al die vrije tijd, haha

heerlijk man...lekker van genieten meid.Kan me idd voorstellen dat het raar aanvoelt als je dan wegrijd bij je werk.lekker leuke dingen gaan doen en goed uitrusten natuurlijk.
xxx nice

Terug
Bovenaan