1e dagje kdv van Lars...

Hoi dames,

Nou ik ben helemaal trots. Ons mannetje heeft het zo goed gedaan. Hij heeft iedereen al ingepakt :)
Ze zeiden dat het een heel vrolijk en ontspannen mannetje was dus dat is heel fijn om te horen.
Helaas geen big smile toen ik hem kwam halen, hij was zo moe.. Maar gelukkig toen ik hem vast pakte en een goede knuffel gaf kon er een lachje vanaf.
Toen ik hem in de maxicosi legde viel hij meteen in slaap en hij zal voorlopig niet wakker worden denk ik..
Ben benieuwd hoe het gaat als hij wakker wordt.
Zijn ritme is wel een beetje anders nu, dus hoop dat dat hij daar niet teveel last van heeft.

Al met al viel het reuze mee en mijn huis is van top tot teen gepoetst dus dat was een goede afleiding. Nu moe en voldaan met een kop thee op de bank met mijn mannetje naast me in de box, heerlijk!

Liefs Kim

Hey Kim,

Goed te horen dat je mannetje het leuk heeft gehad! En je hebt je tijd nuttig besteed, ha ha.
Spannend hoor zo'n eerste dag. Natuurlijk superleuk om te horen, dat ze je kleintje helemaal leuk vinden. Mag je trots op zijn.

Ben benieuwd hoe hij reageert op het nieuwe ritme van vandaag. Laat je het weten? Laura gaat 7 mrt voor het eerst een hele dag naar kdv. Daarvoor nog wel een keer een kennismaking. Heb al een hele leuke indruk van de mensen daar, dus komt vast ook wel goed!

Liefs

Hey trotse mama!

Wat fijn dat het zo goed ging met Lars!
Heeft Lars nog lang geslapen?
Hoe is zijn ritme nu?

Fijn carnavals weekend;-)

En geniet lekker van je mannen EN je schone huis:)

Liefs Daan

Hoi dames,

Lars is net wakker!! Is heel even wakker geweest en toen wilde mama gelijk knuffelen natuurlijk, maar merkte dat hij nog steeds moe was, dus lekker laten liggen en hij viel weer in slaap.
Nu geeft Mark hem de fles.
Dus zijn ritme is alweer hetzelfde :)
Had niet verwacht dat hij zo lang zou slapen. Heeft op de opvang om 14:00 de fles gehad terwijl hij die normaal altijd rond 16:00 heeft, maar 's avonds komt hij meestal al na 3,5 uur maar nu dus niet.
Helemaal bekaf dat manneke van al die indrukken..
Hij is weer vrolijk aan het lachen dus helemaal goed.

Ik hou niet van carnaval dus heb zaterdag een dagje met een vriendin die net een dochtertje heeft en onze mannen gaan lekker carnavallen samen :)

Jullie ook een heel fijn weekend en Jacqueline alvast succes voor 7 maart!

Liefs Kim

Super fijn om te horen! En fijn dat hij lekker rustig slaapt... Wel jammer dat het knuffelen er dan even niet in zit he, als je m zo hebt gemist..

En een helemaal schoon huis! pff, ik ben ook wel weer toe aan een schoonmaakdag. tIs nu elke keer in deeltjes, en er staan zelfs nog dozen van de verhuizing. Maar een schoon huis gaat voor uitpakken haha.

Wel heel fijn dat hij ook weer in zn ritme zit!

Wat heerlijk dat het zo ontzettend goed is gegaan!!
Was te verwachten natuurlijk, dat Lars iedereen in ging pakken met zijn overtuigende glimlach!!
Goed dat zijn ritme verder hetzelfde is!!

En een schoon huis...daar DROOM ik van hahaha, ik ben echt Miss Poets, maar nu met drie kids, nog geregeld kraamvisite, twee kids aan t knutselen voor carnaval...merk ik dat t hier niet zo is als anders...en daar kan ik niet zo goed tegen....:)
Dus geniet van je heerlijke schone huisje!!!
En , nog véél belangrijker,van je mannen !

Liefs Brigitte

@Ludy, inderdaad best jammer, had hem flink willen knuffelen maar dat hebben we net onder de douche ingehaald :)

@Brigitte, ik ben dus ook een poetsmiep en heb iedere keer wat in deeltjes gedaan maar niet zoals ik altijd deed iedere zondag (ja ja op zondag) het hele huis. Nu is het in het weekend genieten met zijn drietjes en dat poetsen komt wel denk ik iedere keer...
Maar toen de bandensporen van de kinderwagen door de woonkamer liepen toen werd ik wel een beetje gek :)
Dus heerlijk weer een schoon huisje en nu ga ik het goed bij houden hoop ik...
Moet wel zeggen dat ik het niet meer zo belangrijk vind een opgeruimd huis. Kon me al irriteren aan een bordje wat niet in de vaatwasser gezet werd of vuile vingers op de kasten.. Heb ik gelukkig niet zo'n last meer van. Maar goed ook als die kleine smurf straks rond gaat kruipen :)

Ik ga mijn mannetjes knuffelen en mijn bedje in, ben helemaal op. Toch best intensief geweest..

Slaap lekker allemaal!

Liefs Kim

Terug
Bovenaan