1e deel van sommige menden die met ons mee duimen

Nou ik moet iedereen die voor de wedstrijden voor die highpoint titel mee duimen bedanken, want vandaag ging redelijk. En sta nu nog 1 punt voor en als het goed is start diegene die net punt achter me staat volgende week niet. YES!!!!

En we hebben ook een datum voor scopie: 21 september, maar dat is nog dag afhankelijk of het kan doorgaan. Dus daar hebben we de meesten duimen voor nodig!!! Want we moeten op maandag al naar zkh en eerst bellen kan afgemeld worden, en evt ook nog als we wel opgenomenzijn ook nog op dinsdag de 21e afgemeld worden, dus erg irritant. Maar we hebben iig bevestiging om op maandag de 20 opgenomen te worden ivm scopie de 21ste.

Het is ons vandaag toch redelijk zwaar gevallen ivm met alles meenemen, routine eruit. mevrouw totaal niet slapen daar, maar in de auto gig goed op de terug weg. En ja Bas voelde zich zwaar overbodig, en toch ook deels niet zo genietend als anders.
Ja ik had een vriendin mee die me hielp, ja ok ik kan het zelf af, maar is toch altijd gemakkelijk, en ik doe het ook altijd voor haar. en Bas die vond jammer dat hij minder heeft kunnen zien dan normaal.
Wel super bij 1 van mn proeven zaten ze in de kantine net op zicht achter de jury, en je moet richting jury kijken, en keek langs jury, en bas en rebecca vol trots zwaaien!!!!! en binnenkort evt foto's op hyves, als ik weet hoe we ze van zijn telefoon en die van mn vriendin op de comp moeten krijgen, maar zelfs Rebecca heeft voor het eerst te paard gezeten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja ben kapot, maar ook giga hyper omdat ik weet dat ik waarsch de titel heb binnengesleept!!!!!
Ja altijd hyper na wedstrijd, en nu eens blij dat ik op zaterdag wedstrijd had, volgende week is het jammer genoeg zoals vanouds op zondag!!! Maar dan iig alle tijd op zaterdag op paardje klaar te krijgen, wassen, schobben, wassen, staartjes, knippen, scheren, hoeven zwart maken. ja min 3 uur bezig, kijk uit naar gewone tijden. Ach nog 1 te gaan!!

Maar jullie allemaal gigantisch bedankt, en hou het nog 1 weekje vol, en daarna voor de scopie!!!!!!!!!

XXXXXXX Pauline, Bas en Rebecca

Terug
Bovenaan