1e echo ! 1e stresspunt !

Hoi allemaal,

Ik heb vanochtend mijn 1e echo gehad (7 weekjes) en ze zag een hartje kloppen. JIEHA!!

Dus het begin is er. Nu op naar stresspunt 2, de termijnecho met 9,5 week. Na 2 miskramen in 3 jaar tijd en verder niks hoop ik nu toch zo, dat dit ukkie lekker blijft zitten.
Maar maak mezelf wel helemaal gek. Elk toiletbezoekje is stress (en opluchting als het niet heeft gebloed). Phoe, dat worden weer lange weken!!

 
Oww heel herkenbaar Anita... Heb ook een verleden met veel mk en blijf het ook moeilijk vinden te genieten... Ben nu 9 weken en durf nog steeds geen zwart ondergoed aan....
 
En zo beweeg je hobbel voor hobbel naar de eindstreep :)

Wat een goed nieuws dat de echo goed was en ze het hartje zag kloppen. Kon je het zelf ook zien, of horen?

Dat het hartje klopt is al zo'n goed teken. Nu met een positief gevoel op naar de 9,5 week! Ik hoop met je mee op weer supergoed nieuws!

Groetjes,
Melian
 
Hey,

Ik kan er niet over mee praten hoe het is om een mk te hebben gehad maar kan me het wel helemaal voorstellen dat je je zorgen maakt, je bent pas gerust als de 12 wkn voorbij zijn (bijwijze van spreken) Meid, ik zal voor je duimen dat het dit x allemaal goed verloop voor jullie.

Ik heb straks om 10.50 mijn 1ste echo en vind het toch zoooo spannend!

Liefs Miran
 
Ik heb volgende week mijn 1ste echo en ik heb een miskraam gehad in januari dus ik hoop ook zo dat het nu allemaal goed zit! tis in ieder geval erg spannend!!

Groetjes Wendy
 
Terug
Bovenaan