1e echo 8w 6d

Bij onze praktijk ga je de eerste keer rond 8 a 9 weken en krijg je een echo. De tweede keer is met 12 weken en dan krijg je weer een echo. (Volgens mij bepalen ze dan wanneer je bent uitgerekend d.m.v. een meting van de kleine.)

Jammer genoeg moet ik dus nog 10 dagen wachten :-( . We hebben besloten om het pas te vertellen na deze echo, maar ik wil het wel van de daken schreeuwen!

Je kunt met 8 weken eigenlijk al een kindje (alias wormpje zien) Je kunt duidelijk een hoofdje en lijfje zien (weliswaar niet in verhouding) en ook het hartje zie je kloppen.

Spannend maar zo intens mooi! Ik tel de dagen ook af, nog 9....

Succes en we horen het graag hoe het was!

Idd, ik heb ook een echo gehad met 8 weken en een paar dagen, en je ziet een wormpje :)
Je kunt dan gewoon het hartje zien kloppen, maar verder weinig hoor!

Het is natuurlijk wel heel spannend, je krijgt de eerste echte bevestiging dat je kindje oke is :)

Geniet ervan, voor je het weet is alles voorbij en is het er!

Spannend,
Heb komende donderdag de eerste echo. Ben dan 8w 6d. Hebben het al wel verteld aan onze ouders, maar verder nog niet. Wilden eerst de echo afwachten. Ben wel blij als we het de rest eindelijk kunnen vertellen want steeds worden er vragen gesteld en moet opletten met eten. Af en toe neiging tot spugen. Tja, dat is moeilijk te verbergen.

hey ik wilde nog ff inhaken op de echo met 8 weken! die verschilt per persoon! ik had een hele duidelijke! je zag alles enorm goed! de vk zei ook meteen dat dat wel eens anders was maar dat ze hier een afdrukje van wilde voor dr stagiaire..
ik zal eens kijken als we de hyve hebben of ik hem er dan op kan zetten!

liefs

Terug
Bovenaan