1e echo.... Dubbel geluk!!!

Vanochtend om 9:00 uur kregen we onze allereerste echo. Knikkende knietjes en bevende handen in de beugels. Zoooo zenuwachtig! Al snel zagen we de baarmoeder en de gyn draait haar hoofd om; "Het zijn er 2!!" Al vrij snel vond ze ook 2 kloppende hartjes. Wat een opluchting! En hoe ontzettend bijzonder... We krijgen 2 wondertjes! Ze hebben een apart kamertje in mijn buik en zitten qua groei precies op 7 weken en 3 dagen. Tot nu verloopt het dus echt zoals het zou moeten! Wauw!!! Ben helemaal onder de indruk, heb m'n eerste zwangerschapsbroek gekocht en ben helemaal verliefd op onze 2 kruimeltjes

Zoooooooooooooooooooo, geweldiggggggggg!!2!!!!!!!Super zeg!!!ben echt blij voor je!!Dubbel geluk!!!!!Ik net de verloskundige gebeld,.....zat net mn dagboek te lezen, staat er ik moet 17 juli naar de verloskundige, en in mn agenda staat 18 juli, ik in paniek,...gebeld, maar kon het ook niet zien, want was niet op het kantoor, dus morgen,..stomme muts, ben ik ook weer vergeten om te vragen of ze mij belt of dat ik moet bellen, belt ze dus mij of ik moet haar bellen na 8 uur!!!Stiekum hoop ik dat het morgen is!!!!
Van harte meid, geniet ervan!!!!!!!!!
Liefs Nance

Wat een geweldig nieuws, een tweeling. Zijn ze een of twee eiig of kunnen ze dat nog niet zien?
Fijn dat ze mooi op schema zitten, genieten nu meid!!

Liefs Mamamijn

Lieve Anna,

WAUW! Wat een geluk! 2 mooie ukkies in je buik! Meid, ik weet precies hoe je je voelt, je geluk kan niet op! Blij te lezen dat ze het allebei goed doen en dat de hartjes mooi kloppen. Wat gaaaaaaf!!!!!

Geniet van je het prachtige nieuws! Liefs Lynn.

Dubbel geluk, dubbel vreugde :) Durf steeds meer te genieten, al blijft het nog spannend. Dankjulliewel voor de lieve reacties! Zo fijn om dit geweldige nieuws met andere mama's te delen!!

Nance; Zou zelf bellen! Altijd goed, toch?! Die extra spanning kan je even niet gebruiken.... Hopelijk ben je snel gerust gesteld!!

Liefs xx

Terug
Bovenaan