Hoi meiden,
Nou hier komt ie nog een keer hoor; hup het zwangerschapsvirus, dat zich hopelijk snel mag verspreiden over het hele forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vandaag de fertivpk'e gebeld en 25-4 moeten we komen voor de 1e echo, ze kijken dan of ze een hartje horen kloppen. Kan het nog steeds niet echt geloven hoor, denk dat ik eerst bewijs moet hebben gehoord... De dag van de echo is mijn vriend jarig, dus zou het wel een mooi cadeautje zijn, als dan alles okay is.
Voor de meiden die zich afvragen of en waar ik last van had...
-enorm zere borsten en tepels
-vaak steeds een beetje moeten plassen
-vermoeidheidsklachten (normaal kom ik met moeite voor 24.00 mijn bed in, nu kon ik met moeite wakker blijven tot iets van 21.00 a 21.30
-het gevoel te hebben bij het eten sneller vol te zitten dan anders
-al een week ofzo meer (lekker praatje) afscheiding met een cremekleurtje.
-af en toe heel kort pijn in mijn onderbuik, voelde wel anders dan bij ongipijn.
Hoop dat binnenkort veel meiden ook last hebben van bovenstaande klachten!
Suc6 he en ik duim voor jullie!!!!!!!!!!
liefs
Jackje
Nou hier komt ie nog een keer hoor; hup het zwangerschapsvirus, dat zich hopelijk snel mag verspreiden over het hele forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vandaag de fertivpk'e gebeld en 25-4 moeten we komen voor de 1e echo, ze kijken dan of ze een hartje horen kloppen. Kan het nog steeds niet echt geloven hoor, denk dat ik eerst bewijs moet hebben gehoord... De dag van de echo is mijn vriend jarig, dus zou het wel een mooi cadeautje zijn, als dan alles okay is.
Voor de meiden die zich afvragen of en waar ik last van had...
-enorm zere borsten en tepels
-vaak steeds een beetje moeten plassen
-vermoeidheidsklachten (normaal kom ik met moeite voor 24.00 mijn bed in, nu kon ik met moeite wakker blijven tot iets van 21.00 a 21.30
-het gevoel te hebben bij het eten sneller vol te zitten dan anders
-al een week ofzo meer (lekker praatje) afscheiding met een cremekleurtje.
-af en toe heel kort pijn in mijn onderbuik, voelde wel anders dan bij ongipijn.
Hoop dat binnenkort veel meiden ook last hebben van bovenstaande klachten!
Suc6 he en ik duim voor jullie!!!!!!!!!!
liefs
Jackje