1e echo en waar ik last van had/heb (zwangerschapsverschijnselen)

Hoi meiden,

Nou hier komt ie nog een keer hoor;  hup het zwangerschapsvirus, dat zich hopelijk snel mag verspreiden over het hele forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vandaag de fertivpk'e gebeld en 25-4 moeten we komen voor de 1e echo, ze kijken dan of ze een hartje horen kloppen. Kan het nog steeds niet echt geloven hoor, denk dat ik eerst bewijs moet hebben gehoord... De dag van de echo is mijn vriend jarig, dus zou het wel een mooi cadeautje zijn, als dan alles okay is.
Voor de meiden die zich afvragen of en waar ik last van had...
-enorm zere borsten en tepels
-vaak steeds een beetje moeten plassen
-vermoeidheidsklachten (normaal kom ik met moeite voor 24.00 mijn bed in, nu kon ik met moeite wakker blijven tot iets van 21.00 a 21.30
-het gevoel te hebben bij het eten sneller vol te zitten dan anders
-al een week ofzo meer (lekker praatje) afscheiding met een cremekleurtje.
-af en toe heel kort pijn in mijn onderbuik, voelde wel anders dan bij ongipijn.

Hoop dat binnenkort veel meiden ook last hebben van bovenstaande klachten!

Suc6 he en ik duim voor jullie!!!!!!!!!!

liefs
Jackje

He Jackje,

Ik ben zo blij voor je!!!!
Ik ben heel benieuwd hoe het de 25e is....
Ik ga duimen voor je dat je vriend een heel mooi verjaardagscadeau krijgt!!

Dikke Kus Flower

Hoi Jackje,

Natuurlijk gefeliciteerd, en nou maar hopen dat ik je kadootje maar snel mag ontvangen want dan kunnen we mooi een keer samen kraamwinkelen.

Groetjes Naatje

Wat een verassing he, maar het komt dus toch goed.
Spannend de 25ste, zal aan jullie denken.
Heb je kans op een meerling?
Ik ben erg blij voor je en straal het maar lekker uit dan pikken wij dames er misschien wat van mee.
liefs ilona

Hai Jackje,

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat ben ik blij voor jullie zeg. Eindelijk weer goed nieuws!!
Spannend zeg. Volgens mij sta je al op springen om eindelijk die ene echo te kunnen zien op de 25 ste?! Nou, geniet van je zwangerschap.

Groetjes en veel knuffels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sabrina (Sab)

Hoi Jackje,

Van harte gefeliciteerd en nu is het natuurlijk effe afwachten tot de 25ste maar ach voor je het weet is het zover...kan me heel goed voorstellen dat je nu zoiets hebt van huh kan dat allemaal wel,maar als je straks dat hartje hoord dan ben je een stuk zekerder van je zaak...en weet je ook echt dat er iets groeit in je buik...spannend man....en gelukkig is het ook zo 25 april.....nou ik hoop dat we gauw dat cadeautje van je mogen aan nemen en dat iedereen er last van krijgt.....
 Liefs truida

Hoi Jackje,

Gaat ie nog steeds goed met je??
Inmiddels ben je natuurlijk al weer een paar weken verder
Misschien wel helemaal in de misselijke fase, of heb je die overgeslagen? Voel je je verder goed?
Geen bloedinkjes of andere grappen gehad?
HOpelijk blijft het goed gaan. Ik ben benieuwd! Je kan tenslotte nog niet op je decemberforum je verhaaltjes kwijt

Liefs a3

Terug
Bovenaan