1e echo gehad gewoon goed/combinatietest

Hallo allemaal,

Net eerste echo gehad. Hartje gezien, 8 weken. 2 dagen teruggezet, maar dat kan nog best veranderen zei de arts. Zag er gewoon super goed uit. 1 1/2 cm de grootte van een cashewnoot. Wat ben ik opgelucht zeg. Superblij Ik hoop dat het voor jullie ook allemaal goed blijft gaan. Zie toch heel veel verkeerde dingen. Jammer hoor. Doen jullie de combinatietest? En moet je tegenwoordig tussen de 9 en 10 weken bloedprikken?

gefeliciteerd! wij doen waarschijnlijk geen tests...het is welkom hoe dan ook! Bij mij is bloed geprik bij de intake van de VK en dat was met 7 weken...

geniet ervan

Bloedprikken is inderdaad met 10 weken bij mij gebeurd, (afgelopen woensdag) En combinatietesten doen wij niet. Het is voor iedereen een persoonlijke keuze maar ook hier is het welkom. Ook als het kindje iets mankeerd. Je moet wel goed bedenken wat je met de uitslag wil als die niet goed blijkt te zijn.

Gefeliciteerd met je goede echo!!!
Hier ook geen combinatietesten! ook welkom hoe dan ook hier!
lees idd veel mk oid dergelijks...zo erg allemaal voor degenen die het meemaken!
liefs

Fijn dat je een goede echo gehad hebt!
Ik doe wel een combinatietest, het is niet een kwestie van een kindje wel of niet willen als het iets mankeert.
Ook mijn kindje hoeft niet perfect te zijn maar ik heb helaas ook de ervaring dat ondanks ik niet in een risicogroep zat Lieke* toch ongeneeselijk ziek was en de zwangerschap niet zou overleven en alleen maar meer pijn zou krijgen.Totdat ze zou sterven.
Ik vondt dat onmenselijk en wij hebben toen de onmogelijke keuze gemaakt om de lijdensweg te verkorten.
Kan je niet vertellen in wat voor impact dat op je leven heeft.Is heel erg heftig.
Gelukkig hebben we nu een hele lieve zoon en komt broer of zusje er volgend jaar aan.

Liefs Pupke

Dank je wel dames. Een kleine kans is niet erg. Maar een heel hoog percentage zou ik wel gaan nadenken. @Pupke, dat is ook heftig. Pfff. Als het met 20 weken is geweest krijg je ook de hele wereld over je heen denk ik. Mensen hebben snel een oordeel. Als het aan mij lag zag ik ook geen combinatietest doen. Maar man lief wil het wel. Het vervolg wordt een ander verhaal, omdat dat risico's meebrengt op een miskraam. Maar hij wilde het wel weten vanwege onze leeftijd. Ik moet tussen de 9 en 10 weken bloedprikken voor de combinatietest. Is bij ons in de regio veranderd.

Terug
Bovenaan