1e echo gehad!!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden, gisteravond hebben mijn vriend en ik de intake gehad en de 1e echo.
Eerst geprobeerd met dat gel op je buik en dat apparaat maar toen konden ze niets zien. Het werdt dus een inwendige echo. Slik, dat had ik niet verwacht.....
Gelukkig voelde ik hier niets van en na even zoeken zagen we daar ons kleine wondertje....wauw. Mooi kloppend hartje gezien. Het kleine ding was goed aan het showen voor ons, gooide zijn armpje in de lucht, fantastisch!!!!
Ik bleek iets verder dan gedacht, ben vandaag 11 weken en ipv 7 oktober ben ik 2 oktober uitgerekend. (dacht ik zelf ook al)
We zijn helemaal blij dat alles er goed uit zag en dat hartje klopt! Vanmorgen bloed geprikt en 12 april weer terugkomen. Dan gaan ze de nekplooimeting doen.
Ik hou jullie op de hoogte....

Suus

Leuk voor je !!!
Gefeliciteerd nog !
Ik krijg donderdag mijn eerste echo om te kijken hoever ik eigenlijk weg ben.
Ik was vorige maand ongesteld ( dacht ik ) maar nu denken ze dat dat een innestelingsbloeding was aangzien het zo licht was.
Haha, vergissing, dus ben wel heel benieuwd.

Ik besef nog niet echt dat ik zwanger ben, maar dat zal wel anders zijn na de echo ;)

Groetjes Es

He suus,

Helemaal geweldig dat alles goed is met jullie kleine wonder. Maar dat ze het zo niet konden zien dan je bent al 11 wk toch? Dan moeten ze het toch zo ook kunnen zien, maak ook niet uit ook als alles maar oke is met jullie en dat was zo een mooi kloppend hartje, en de kleine druk met bewegen nou beter kan niet toch.

Ga er maar lekker van genieten Gr Fruit Girl 17,5 wk

Hey hoi, ja ben vandaag inderdaad 11 weken. Maar ze konden het niet goed vinden/zien.
Gelukkig dus wel met de inwendige echo. Ik ga ervanuit dat het bij de volgende echo wel lukt. Ben helemaal happy....

Suus

Terug
Bovenaan