1e echo gehad

A

Anoniem

Guest

heey meiden

Nou vandaag naar de gyn geweest! Ik was wel ff heel zenuwachtig hoor jeetje! Volgens de gyn was ik vandaag 6,4 weken! En toen de echo, je zag een klein vruchtzakje met daarin een heeeel klein frummeltje! Er was nog geen hartactie te zien omdat het nog zo kort is maar het zit op de goeie plek! En ik ben verder dan de vorige keer! Mijn volgende echo is vrijdag 1 juni en dan ben ik 8,1 week!!!!!! heel spannend weer! maar ik ben heel blij dat het goed is!

kus kus
cora

hey

ik heb nu al een een echo gehad omdat ik bij de gyn loop vanwege het moeilijk zwanger worden! ( heb pcos) heb in jan een mk gehad en in maart had ik daar nog weer een posi test van! Vandaar dat ik sneller mag komen voor een echo!

kus kus

Hallo Coortje en anderen

Ik heb vanmiddag mijn tweede echo gehad voor termijn bepaling. De VK dacht dat ik twee weken geleden al 9 weken zou zijn alleen op de echo was nog maar weinig te zien. Alleen een vruchtzakje verder niets. Dus erg onzeker naar huis gegaan.

Vandaag mocht ik voor de tweede keer het zou minimaal 7 weken moeten zijn (mijn gevoel zei dat dat ook klopte). Op de echo was direct naast een volle blaas ook een vruchtje te zien met een kloppend hartje, ik helemaal blij!!

Volgens de berekening en niet te vergeten mijn gevoel, ben ik nu 7 weken en 2 dagen zwanger en 5 januari uitgeteld.

Wel erg spannend   zo'n vroege echo. De volgende keer zie jij  waarschijnlijk ook wel een kloppend hartje, 6 weken is ook nog wel erg vroeg.

Liefs,
Janneke  

Hoi Coortje,
Superfijn dat de echo goed was, wel weer even spannend tot de volgende, maar volg je gevoel maar..hielp mij ook heel erg!!
Ik gun het je als geen ander!!
Groet R

Supergoed nieuws dat het op de goede plek zit! Volgende keer zie je vast een hartje kloppen!

lfs ing

he Coortje,

gelukkig dat het goed zit! Gefeliciteerd met het goede nieuws.
Volgende keer kun je vast het hartje horen.

groetjes,
Tamar

lieve Coor,

Wat fijn dat je al kon gaan nu. We lopen gelijk op. Ik ga dinsdag naar de gyn dan ben ik volgens eigen berekening 7 weken en 4 dagen.   Ik vind het ook maar erg spannend hoor.

Het duurt me nu al te lang.

liefs
talke

Terug
Bovenaan